epoint

zondacrypto chce przełamywać kryptowalutowe stereotypy i przyciągać użytkowników, dla których ta branża to jeszcze nowość. O edukacji, prezentowaniu korzyści dla nowych inwestorów i kluczowej roli marketingu mówił na Next Block Expo w Warszawie Przemysław Olędzki z zondacrypto. Z kolei inny reprezentant lidera Europy Środkowo-Wschodniej wśród kryptowalutowych giełd Michał Ftouni, podkreślał przewagi giełd scentralizowanych nad zdecentralizowanymi, na pierwszym miejscu stawiając bezpieczeństwo transakcji, a także wygodę użytkownika.

– Pokazanie realnych korzyści inwestowania w kryptowaluty to pierwszy krok w docieraniu do nowych użytkowników. Edukacja i przełamywanie stereotypów również są bardzo ważne, ale to nie od twardej metodyki, tłumaczenia wszystkich mechanizmów i technologii powinniśmy rozpoczynać, otwierając się na nowych użytkowników.  zaznaczył Przemysław Olędzki z zondacrypto.

Przemysław Olędzki z zondacrypto

Marketing buduje skojarzenia i emocje

Next Block Expo zgromadził w warszawskich Złotych Tarasach ponad 2000 entuzjastów Web3.

Ogromną rolę w kontekście przyciągnięcia nowego użytkownika odgrywa marketing i to z czym kojarzy się giełda. Istotne jest to, jakie nasza marka wywołuje odczucia i emocje. Trzeba przyjrzeć się odbiorcy i jego charakterystyce oraz zaproponować mu konkretną wartość, która do niego trafi. podkreślił Przemysław Olędzki.

Współprace partnerskie i sponsoring sportowy, w którym zondacrypto jest widoczna na coraz większą skalę z perspektywy m.in. ostatnich działań z Juventusem FC i Giro d’Italia, mają być dla lidera regionu CEE sposobem na to, by budować świadomość marki, a niekoniecznie bezpośrednio generować sprzedaż w perspektywie krótkoterminowej. Mimo to włoscy użytkownicy w krótkim czasie stali się drugą najliczniejszą grupą inwestujących na giełdzie zondacrypto, tuż po inwestorach z Polski.

CEX korzystniejsza dla użytkownika niż DEX?

Oprócz Olędzkiego w panelu z udziałem reprezentantów największych giełd kryptowalutowych zondacrypto na Next Block Expo reprezentował Michał Ftouni, Head of Sales. W swojej prelekcji na głównej scenie mówił o przewadze giełd scentralizowanych, takich jak zondacrypto, nad zdecentralizowanymi.

Podkreślał przy tym m.in. łatwiejszy dostęp dla użytkownika, większe bezpieczeństwo transakcji w kontekście konieczności wypełniania regulacji i niższe opłaty za transakcje w walutach fiat. Wśród atutów giełd działających legalnie i transparentnie, wymieniał też lepsze zabezpieczenia przed oszustwami, ograniczoną liczbę scamów, bycie bardziej „user friendly” i dostosowywanie się do potrzeb użytkowników, czy pełną przejrzystość pod kątem źródła pochodzenia środków i historii transakcji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments