Damian Szymański, prezes Render Cube, w rozmowie z ISBtech o planach dalszego rozwoju Medieval Dynasty i nowym IP.

1/ Jakie spółka ma oczekiwania mają oczekiwania dotyczące premiery co-op na nowych platformach? Jakie wrażenia po dotychczasowej premierze wersji co-op?

Oczekiwania dotyczące premiery trybu co-op na nowych platformach są optymistyczne. Mamy nadzieję, że dodanie tego trybu rozgrywki rozbuduje naszą społeczność i zrzeszy graczy do wspólnej zabawy, co z kolei przyczyni się do dalszego wzrostu naszego community wokół naszego tytułu.

Jesteśmy bardzo podekscytowani perspektywą dalszego rozwoju naszej społeczności dzięki trybowi co-op i jesteśmy gotowi kontynuować nasze starania w celu zapewnienia jeszcze lepszych doświadczeń rozgrywki dla naszych graczy.

2/ Czy dotychczasowa premiera co-op przełożyła się na zainteresowanie grą?

Grudniowa premiera trybu co-op odbyła się zgodnie z naszymi planami i przyniosła bardzo pozytywne rezultaty. Zauważyliśmy znaczący wzrost aktywności w naszych grupach społecznościowych oraz zainteresowanie nie tylko ze strony obecnych graczy, ale również tych nowych. Jest to dla nas bardzo obiecujący znak, sugerujący, że nasz tytuł cieszy się coraz większym zainteresowaniem i uznaniem w branży.

3/ Premiera wersji na VR mocno wzbogaciła uniwersum – czy spółka spodziewa się dobrych efektów z tej premiery?

Premiera wersji na VR rzeczywiście znacząco wzbogaciła nasze uniwersum. Już teraz widzimy pozytywne rezultaty, zarówno pod względem ocen produktu, jak i jego pozycji w rankingu sprzedaży VR.

Oceny zbierane przez grę są bardzo zachęcające, co świadczy o dobrze przyjętej przez graczy wersji na VR. Dodatkowo, fakt że znajduje się on wysoko w rankingu sprzedaży VR dodaje nam dodatkowego optymizmu co do przyszłości tego projektu.

Chcielibyśmy również wyrazić nasze uznanie dla zespołu Spectral Games za ich doskonałą pracę. Ich zaangażowanie i wysiłek przyczyniły się do stworzenia wyjątkowego doświadczenia wirtualnej rzeczywistości, które jest teraz hojnie doceniane przez graczy.

4/ Czy spółka chce rozwijać IP Medieval Dynasty o nowe elementy? Jakie, może nie tylko gry?

Tak, nasza spółka intensywnie pracuje nad rozwijaniem potencjału IP Medieval Dynasty poprzez dodawanie nowych elementów nie tylko w obszarze gier komputerowych, ale również w innych dziedzinach. Już na debiucie na GPW wspominaliśmy o naszych planach, aby maksymalnie wykorzystać potencjał tego IP.

Aktualnie w planach mamy rozwinięcie marki poprzez różnorodne produkty, w tym puzzle, gry planszowe oraz książki kucharskie, we współpracy z renomowaną firmą Trefl. Wierzymy, że te produkty pomogą poszerzyć naszą społeczność graczy i fanów, a także umożliwią im jeszcze bardziej angażujące doświadczenia związane z naszym uniwersum.

Jednak nasze ambicje nie kończą się na tych projektach. Codziennie aktywnie poszukujemy nowych możliwości rozwoju produktów związanych z IP Medieval Dynasty. Chcemy stale zaskakiwać naszą społeczność innowacyjnymi i pasjonującymi pomysłami, aby nasze uniwersum mogło stale się rozwijać i rosnąć wraz z naszymi graczami.

5/ Czy jest coś nowego w temacie planowanego nowego IP?

Jesteśmy w trakcie zbierania sugestii od naszych pracowników i prowadzenia analizy rynkowej, aby określić, jaki nowy produkt byłby najlepszy oraz jakie luki na rynku można wypełnić. Planujemy zakończyć ten proces w najbliższych miesiącach, aby na koniec roku mieć jakiś wstępny zarys nowego IP oraz plan jego dalszego rozwoju.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments