Drogeria dm dotrzymuje obietnicy i realizuje zapowiadany na ten rok plan ekspansji w Polsce. W czwartek 23 maja otworzyła czwarty sklep w Krakowie przy ul. Tadeusza Śliwiaka 38 i pierwszy w Zawierciu, przy ul. Jałowcowej 2. A już w sobotę, 1 czerwca, zakupy pełne radości w swojej nowej, ulubionej drogerii zrobią mieszkańcy Limanowej. Na tym jednak nie koniec. Jak informują przedstawiciele dm, jesienią marka zadebiutuje w Warszawie. Na razie jednak nie zdradzają lokalizacji.
Z okazji otwarcia wszystkich trzech nowych sklepów klienci mogą liczyć na 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Sklep w Limanowej będzie 31. placówką dm w Polsce.
Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy oficjalnie potwierdzić, że już jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy. Nieustannie też pracujemy nad nowymi lokalizacjami i mogę zdradzić, że nie będzie to nasze ostatnie słowo w województwie mazowieckim w tym roku – mówi Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce.
Warto podkreślić, że dm od początku swojej obecności w Polsce zadbał o sprawną logistykę, przygotowując się między innymi do rozwoju także w centralnej części kraju. Sprawną dystrybucję zapewniają marce dwa centra logistyczne: magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą obsługuje sklep internetowy dm, z kolei z magazynu w Oporowie we Wrocławiu dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii.
Od debiutu w Polsce dm stawia na to, by klienci mogli budować swoje pozytywne doświadczenie zakupowe, co dotyczy zarówno jakości świadczonych usług, produktów, jak i aranżacja wnętrz. Ma je umacniać wprowadzony ostatnio odświeżony i najnowszy koncept sklepów. Szerokie alejki, jasny i przyjazny wystrój z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami, sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne.
Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, aby oferować im zakupy, które „pasują do ich stylu życia”. Bazując na istniejących dotychczas rozwiązaniach, zwiększamy komfort zakupowy, ale by tak się stało, sklepy konsekwentnie muszą mieć właściwą powierzchnię, optymalnie sięgającą około 600 m2. Niezmiennie najchętniej szukamy lokalizacji w pobliżu operatorów spożywczych i z wygodnymi parkingami. Niemniej interesują nas również parki handlowe i budzące się po pandemii centra handlowe. W tych miejscach nasze sklepy już zostały bardzo dobrze przyjęte i tam też chcemy dalej się rozwijać. – komentuje Detko.
Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepach dm znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi zdjęciami oraz oferowane jest ekspresowe wykonanie zdjęć biometrycznych do różnych dokumentów. Wachlarz usług uzupełnia stacja do darmowego pakowania prezentów, czy ławeczka do odpoczynku. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku, jest nietypowa polityka cenowa. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują bowiem atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online www.dm.pl oraz za pomocą aplikacji dm.