Obiekty o łącznej powierzchni 72 tys. mkw w ciągu dwóch lat odda do użytkowania Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert. Ambitne plany spółki wyraźnie wskazują na dywersyfikację portfela obiektów, w których mieszczą się obecnie sklepy Media Expert oraz rosnący w nich udział parków handlowych Aurapark i mniejszych obiektów wolnostojących  w lokalizacjach o wysokim potencjale sprzedaży. W części inwestycji trwa proces komercjalizacji, w innych dopinania szczegółów przed inauguracją sprzedaży, szczególnie, że kalendarz oddawania przez spółkę nowych nieruchomości w tym roku jest bardzo napięty.

Media Expert dysponuje obecnie ponad 550 sklepami w całej Polsce i jest największą siecią RTV/AGD w naszym kraju. Co więcej, marka konsekwentnie utrzymuje tempo rozwoju i otwiera od kilkunastu do kilkudziesięciu nowych lokalizacji rocznie. Wśród nich sukcesywnie przybywa należących do TERG obiektów wolnostojących oraz parków handlowych Aurapark o dużym potencjale sprzedaży. W ramach tego drugiego modelu TERG S.A. odda do końca 2025 roku łącznie 72 tys. mkw. powierzchni handlowej. Część inwestycji jest na końcowym etapie budowy, inne w trakcie komercjalizacji i dopinania umów z najemcami, których atrakcyjna oferta – obok sklepów Media Expert – będzie przyciągała kupujących.

We wszystkich naszych inwestycjach, zwracamy szczególną uwagę na dobór najemców i tworzenie optymalnego portfela ich ofert, dzięki którym nasze obiekty w krótkiej perspektywie czasowej stają się ważnymi centrami lokalnego i regionalnego handlu. Współpracujemy zarówno z dużymi sieciami detalicznymi, jak i mniejszymi podmiotami, starając się zadbać o kompleksowy katalog podaży produktów i usług. Ważne, by Klienci mieli możliwość zadbania o wszystkie, najważniejsze potrzeby konsumpcyjne w jednymi miejscu. – mówi Marcin Żakowski, dyrektor działu nieruchomości w TERG S.A.

Już w pierwszych miesiącach 2024 roku, rozwijany przez TERG S.A. koncept parków handlowych Aurapark powiększył się o trzy gotowe projekty – Aniołów Park
w Częstochowie RockPark w Przeworsku oraz Park Handlowy w Stalowej Woli. Łączna powierzchnia tych obiektów wynosi 30 tys. mkw.W trakcie realizacji są kolejne inwestycje. W Obornikach Wielkopolskich i Czarnkowie na etapie komercjalizacji są dwie inwestycje o łącznej powierzchni 12 tys. mkw.

W województwie zachodniopomorskim trwa budowa drugiego etapu Auraparku
w Wałczu, w planie jest budowa trzeciego etapu, którego łączna powierzchnia wyniesie 2 tys. mkw. Dużo dzieje się również na południu Polski. W Żywcu realizowany jest drugi etap inwestycji o powierzchni 4 tys. mkw, a także komercjalizacja i projektowanie parku handlowego (12 tys. mkw) w Wadowicach, na terenie dawnych zakładów zbrojeniowych.

default

Dolnośląska Oleśnica wkrótce wzbogaci się o Aurapark o powierzchni ok. 4 tys. mkw, a pierwsi Klienci będą mogli zrobić tu zakupy jeszcze w pierwszej połowie 2024 roku. Końcowe odliczanie trwa również dla śląskich inwestycji — obiektów w Zawierciu i Jastrzębiu-Zdroju, obejmujących łącznie 8 tys. mkw powierzchni handlowej, których otwarcia planowane są kolejno w 2 i 3 kwartale tego roku.

W większości wskazanych obiektów, poza sklepami Media Expert, będzie można zrealizować zakupy spożywcze, drogeryjne, obuwnicze i segmencie szeroko rozumianego wystroju wnętrz. Partnerami Auraparków są takie marki, jak: Biedronka, Lidl, Rossmann, DM Drogerie Markt, Hebe, Sinsay, Martes Sport, Pepco, Dealz, Smyk, CCC, Deichmann, Maxi Zoo, Jysk, Action, Tedi, KiK czy Empik.

Przedstawiciele TERG S.A. zapewniają ponadto, że spółka będzie rozwijała skrzydła
w obszarze inwestowania w nieruchomości handlowe stale sonduje rynek i selekcjonuje oferty. I choć dziś, ze względu na uwarunkowania makroekonomiczne, obiektywnie buduje się nieco mniej obiektów handlowych, niż jeszcze kilka lat wstecz, spółka deklaruje aktywność.

Konsekwentnie prowadzimy akwizycję najciekawszych ofert w całej Polsce, zarówno pod kątem mniejszych obiektów wolnostojących, jak i projektów inwestycyjnych lub działek w ciekawym otoczeniu handlowo-biznesowym, zapewniającym wygodną dla klientów infrastrukturę. Widzimy również duży potencjał w rewitalizacji obszarów poprodukcyjnych, a po nadaniu im nowych funkcji handlowo-usługowych, przywracaniu ich tkance miejskiej z korzyścią dla lokalnych społeczności. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Równocześnie TERG S.A. uruchamia nowe sklepy Media Expert na dotychczasowych zasadach najmu powierzchni w obiektach handlowych oraz modernizuje starsze lokalizacje.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments