epoint

Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii przekroczył pułap 3 mld zł w przychodach ze sprzedaży. I to od razu o blisko pół miliarda złotych. W 2023 roku Grupa eSky obsłużyła też więcej klientów i dokonanych przez nich rezerwacji, a w kategoriach sprzedaży najszybciej rozwinęła ofertę pakietów dynamicznych, bo aż o 71 proc. względem 2022 r.

Duży popyt na podróże zagraniczne sprawił, że w 2023 roku branża turystyczna przeżywała swój kolejny rozkwit. Światowa Organizacja Turystyki podaje, że globalnie ruch turystyczny w 2023 r. zwiększył się o jedną trzecią wobec tego z 2022 roku, choć wciąż odstaje o 12 proc. od rekordowego w turystyce 2019 roku. Pozytywny wpływ tego ożywienia odczuła również Grupa eSky, polski właściciel platformy podróży, który wyprzedza rynek i kolejny rok z rzędu chwali się wzrostem wolumenu sprzedaży. W zeszłym roku wzrosła ona o 19 proc. r/r do 3,5 mld zł.

Co istotne, w porównaniu z 2019 r. przychody spółki wzrosły o 32 proc., a to właśnie wtedy branża rozwijała się najszybciej. W ubiegłym roku z usług Grupy eSky skorzystało 3,3 mln klientów, czyli 15 proc. więcej niż w 2022. Z kolei łączna liczba rezerwacji zwiększyła się o 13 proc. r/r – do 2,2 mln.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments