mPay chce zwiększyć dynamikę pozyskiwania nowych użytkowników do 40-50 tys. miesięcznie i podtrzymuje cel 2,5 mln użytkowników do końca 2025 roku, poinformował ISBtech prezes Andrzej Basiak. Chce zwielokrotnić TTV (total transaction value) do 0,5 mld zł w tym roku i wydać min. 15 tys. kart debetowych, co będzie oznaczało rentowność tego produktu.
„Mamy już 1,52 mln użytkowników obecnie i naszym celem jest 2,5 mln do końca przyszłego roku. Pozyskujemy 20-30 tys. miesięcznie i chcemy żeby to przyspieszyło do 40-50 tys. miesięcznie” – powiedział ISBtech Basiak.
Wskazał, że mPay ma 2 rodzaje strumieni przychodów: księgowy wygenerował 36 mln zł w ubr, a TTV 59 mln zł w ubr.
„W tym roku chcemy zwielokrotnić TTV do 0,5 mld zł dzięki m.in. transakcjom, które będą przechodzić przez wprowadzaną właśnie kartę debetową, a także transferom pieniężnym na Ukrainę w ramach nawiązywanej współpracy z ukraińskimi bankami. Ponadto zależy to także od partnerów jak spółka z grupy GPW (usługi operatora płatności), czy Livekid (obsługuje 2,5 tys żłobków i przedszkoli) który wykorzysta nasz system rozliczeniowy” – wymienił prezes.
Dodał, że aby projekt karty debetowej osiągnął rentowność spółka musi wydać co najmniej 15 tys. kart. „Do końca roku plany w tym obszarze są wyższe. Szykujemy kilka wersji karty, np. jako benefit pozapłacowy dla firm” – dodał Basiak.