Future Mind, firma doradczo-technologiczna specjalizująca się w cyfrowej transformacji dla sektora retail, zacieśnia współpracę z Solitą, europejskim graczem w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji.

Rozwój tego partnerstwa stanowi naturalny krok po połączeniu sił, które nastąpiło w grudniu zeszłego roku i podkreśla dążenia zintegrowanego zespołu do wymiany wiedzy i kompetencji w celu rozszerzenia oferty dla handlu detalicznego i m-commerce. Pierwszym efektem tej kooperacji jest powstanie Solita Retail, działającej międzynarodowo jednostki kompetencyjnej, której celem jest dostarczanie detalistom usług na jeszcze wyższym poziomie. Będzie ona łączyć doświadczenia ekspertów z Polski w projektowaniu rozwiązań mobilnych z zaawansowaną wiedzą specjalistów Solity w dziedzinie analizy danych i technologii AI.

Usługi cyfrowe nowej generacji

Za sprawą połączenia sił z Solitą, Future Mind znacząco wzmocni swoją ofertę detaliczną, korzystając z wiedzy ekspertów z Europy w dziedzinie danych i sztucznej inteligencji. Wykorzystując potencjał danych, AI, technologii mobile i rozwiązań chmurowych, Future Mind wspólnie z Solitą pomoże swoim partnerom biznesowym z branży retail w transformacji cyfrowej, otwierając przed nimi nowe możliwości w zakresie personalizacji ofert, automatyzacji procesów oraz zwiększenia wartości interakcji z ich klientami. To podejście wpłynie nie tylko na poprawę doświadczeń użytkowników końcowych, ale również przyczyni się do wzrostu ich lojalności, przy jednoczesnym maksymalizowaniu wydajności operacyjnej.

Technologia mobilna stanowi rdzeń nowoczesnego handlu detalicznego, a dane są kluczem do poprawiania wyników i budowania spójnych doświadczeń klientów, dlatego wspólnie z zespołem Solity intensywnie pracujemy nad integracją technologii i wiedzy, aby zapewnić naszym klientom produkty, które przekształcą ich biznes i pozwolą im być zawsze o krok przed konkurencją. Nasze partnerstwo to nie tylko połączenie kompetencji, ale przede wszystkim wizji na przyszłość handlu detalicznego. Przez dzielenie się najlepszymi praktykami i doświadczeniem, tworzymy rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na bieżące potrzeby rynku, ale również kształtują jego przyszłość. – mówi Tomasz Woźniak, CEO i założyciel Future Mind.

Potwierdzeniem skuteczności i innowacyjności podejścia Solity są projekty realizowane dla takich podmiotów jak S Group, fiński gigant handlu detalicznego, Colruyt Group, czyli belgijska firma, która rozrosła się do międzynarodowej sieci detalicznej czy też Synoptik – jedna z największych skandynawskich sieci sklepów optycznych. Zaawansowana analiza danych przyczyniła się do znaczącego usprawnienia procesów w tych organizacjach, obniżenia kosztów operacyjnych, skrócenia czasu przetwarzania danych i zwiększenia efektywności operacyjnej.

Polski know-how eksportowany za granicę

Synergia i wymiana kompetencji pomiędzy zespołami pozwoli nie tylko rozwijać pozycję organizacji na polskim rynku, ale również umocni ją na arenie międzynarodowej, eksportując innowacje i specjalistyczną wiedzę ekspertów Future Mind w obszarze technologii mobilnych i e-commerce do krajów, w których Solita aktywnie prowadzi swoją działalność. Mowa tu m.in. o krajach skandynawskich, ale również Estonii, Niemczech, Belgii i Szwajcarii.

Ważnym elementem tej współpracy będzie wspólne działanie nad rozwojem nowo powstałej jednostki kompetencyjnej Solita Retail, skoncentrowanej na napędzaniu cyfrowych innowacji w branży detalicznej – ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań AI. Wspólna oferta wiąże się również z ujednoliceniem globalnej komunikacji i dodaniem do logotypu Future Mind dopisku “a Solita Company”.

Zespół Solita Retail będzie oferował detalistom szereg usług, które przekształcą ich obecność na rynku, poprawiając doświadczenia zakupowe ich klientów oraz efektywność operacyjną. W Szwecji stanowisko eksperta branżowego i lidera w dziedzinie handlu detalicznego objął Anders Hedfalk. Dołączenie eksperta z trzydziestoletnim doświadczeniem w branży m.in.: w takich obszarach jak logistyka, inteligentne operacje sklepowe, w tym inteligentne zatowarowanie, stanowi strategiczne wzmocnienie dla Solita Retail i pomoże jej rozszerzyć kompetencje w zakresie innowacji i digitalizacji na europejskim rynku detalicznym.

Solita Retail łączy naszych najlepszych ekspertów od handlu detalicznego i międzynarodowy zespół w całej Europie, aby wspierać klientów w tworzeniu światowej klasy technologii i rozwiązań opartych na danych, które poprawiają doświadczenia użytkowników i zapewniają większą wydajność łańcucha dostaw. Uzupełniające się kompetencje specjalistów Solity i Future Mind pozwolą nam zaoferować klientom jeszcze bardziej złożone rozwiązania, które wprowadzą ich na nowy poziom cyfrowej podróży. – podkreśla Ossi Lindroos, dyrektor generalny Solity.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments