STS nawiązał partnerstwo z Kanałem Zero – najpopularniejszym i najlepiej oglądanym w Polsce kanałem internetowym o tematyce ogólnej i sportowej.

Współpraca obejmuje obecność marki STS na kanale YouTube i w mediach społecznościowych Kanału Zero. Wśród najważniejszych działań reklamowych znajdzie się ekspozycja bukmachera w programach live, kursy w zapowiedziach wydarzeń ze świata sportu, rozrywki i polityki, w tym m.in. lokowanie produktu oraz promocje. Ze względu na szeroką ofertę STS (m.in. możliwość obstawiania wydarzeń politycznych i rozrywkowych), bukmacher obecny będzie nie tylko w programach codziennych. Umowa pomiędzy STS i Kanałem Zero będzie obowiązywać przez cały 2024 rok.

Współpraca z Kanałem Zero jest dla nas naturalnym wyborem. STS, będąc liderem rynku bukmacherskiego, związuje się z najlepszymi i największymi markami nie tylko na polu sponsorskim, ale także na polu reklamowym. Dlatego też partnerstwo z najpopularniejszym obecnie takim kanałem w Polsce, realizuje założoną przez nas strategię biznesową. Wpisuje się to w realizację celów, jakie stoją przed marką. Jestem przekonany, że na tym partnerstwie, skorzystają również widzowie, dla których przygotujemy atrakcyjne oferty i akcje. mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer STS.

Z okazji rozpoczęcia współpracy pomiędzy STS i Kanałem Zero, bukmacher przewiduje akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus. Dla obecnych klientów STS również planuje liczne promocje i konkursy, o których będzie informował wspólnie z Kanałem Zero. Bukmacher już teraz informuje, że razem z Kanałem Zero, szykuje coś wyjątkowego na zbliżające się Euro 2024.

Kanał Zero to kanał internetowy należący do Krzysztofa Stanowskiego, polskiego dziennikarza i przedsiębiorcy. Istnieje od lutego 2024 roku i tuż przed ogłoszeniem współpracy osiągnął ponad 1 mln subskrypcji oraz ponad 76 mln wyświetleń zamieszczonych tam materiałów.

STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat zdominował sektor legalnych firm bukmacherskich w Polsce. Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem m.in. Rakowa Częstochowa, Jagiellonii Białystok, Widzewa Łódź, Zagłębia Lubin, czy siatkarskiej ZAKSY Kędzierzyn Koźle.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments