Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, dedykowanych dla firm z kategorii Enterprise w Polsce i za granicą.

Wraz z utworzeniem 45AI do zespołu na stanowiska Partnerów dołączają doświadczeni eksperci: Marcin Samek, dotychczasowy Chief Innovation Officer w McCANN Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI Director w 45Avenue.

Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także – jako 45AI – je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix. powiedział Wojciech Borowski Group CEO, McCANN Poland.

Od lewej: Krzysztof Kawa, Marcin Samek, Maciej Dobrodziej i Wojciech Borowski

Naszą intencją jest stworzenie rozwiązań z zakresu AI, które wspomogą realizację zadań strategicznych, czyniąc codzienną pracę marketingowców nie tylko szybszą, łatwiejszą, ale przede wszystkim efektywniejszą. Poczynając od etapu analiz, poprzez rekomendacje strategicznie, na koncepcyjnych i kreatywnych kończąc, wszystko to może czerpać benefity ze wsparcia sztucznej inteligencji, budując przewagę konkurencyjną firm i marek. Kluczem jest stworzenie dedykowanych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb marketerów i agencji. powiedział Marcin Samek, Partner 45AI.

W agencjach w ramach Grupy 45Avenue i McCANN Poland już aktywnie korzystamy z zaawansowanych narzędzi AI, co istotnie podniosło efektywność naszej pracy, zwłaszcza w generowaniu tekstu, projektowaniu wizualnym oraz analizie danych. Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych. – dodał Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments