W ciągu pięciu miesięcy od światowej premiery smartwatchy z serii HUAWEI WATCH GT4 w Barcelonie zyskały one wśród Polaków ogromną popularność. W ciągu ostatnich 5 miesięcy kupiło go już 50 000 polskich użytkowników. Nowa odsłona popularnej serii postawiła na połączenie technologii z modą w myśl hasła „Fashion Forward”.

W serii HUAWEI WATCH GT4 klientki i klienci mają łącznie aż 7 wersji do wyboru, w tym 4 z większą kopertą w rozmiarze 46 mm oraz 3 wersje z mniejszą, o średnicy 41 mm. Ta dywersyfikacja okazała się niezwykle skuteczna, ponieważ smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT4 w ciągu zaledwie 5 miesięcy znalazły w Polsce ponad 50 000 nabywców. W dodatku wersje mniejsze i większe cieszą się niemalże równym zainteresowaniem Polek i Polaków.

Na modele z kopertą 41 mm przypadło 48% sprzedanych egzemplarzy serii GT4, a modele 46 mm stanowią pozostałe 52%. Najpopularniejszymi modelami spośród tych z mniejszymi kopertami o rozmiarze 41 mm, były wersje Elegant – 62% i Classic – 31%, a dla koperty w rozmiarze 46 mm były to wersje Active – 60% i Classic – 22% sprzedaży.

Fakt, że aż 50 000 Polek i Polaków zdecydowało się na zakup smartwatchy Huawei z serii WATCH GT4 jest dla nas ogromnym powodem do dumy. Debiut nowego modelu błyskawicznie przełożył się na rynkowy sukces, a także uzupełnił naszą ofertę i pozwolił nam dotrzeć do szerszego grona odbiorców. W minionym roku odnotowaliśmy też wyraźny, 25‑procentowy wzrost sprzedaży smartwatchy premium w porównaniu do 2022 r., natomiast w odniesieniu do roku 2021 wzrost ten jest aż 2,5‑krotny. Było to możliwe ze względu na premiery dwóch nowych serii smartwatchy z segmentu premium: HUAWEI WATCH Ultimate i HUAWEI WATCH 4. – mówi Martin Sun, Country Manager, Huawei CBG Polska.

Najchętniej kupowane smartwatche Huawei w 2023 r.

Najbardziej popularnym smartwatchem Huawei w Polsce, sprzedanym w liczbie ponad 95 000 sztuk, była seria HUAWEI WATCH GT3. Od swojego rynkowego debiutu w październiku 2021 r. smartwatche z tej serii znalazły w naszym kraju już niemal 200 000 nabywców. Aż 58% ze sprzedanych urządzeń przypadło na wersję w rozmiarze 42 mm, co przekłada się na ponad 55 000 sztuk i sprawia, że był to najbardziej rozchwytywany kobiecy smartwatch Huawei w ubiegłym roku. Na wersje z kopertą o rozmiarze 46 mm przypadło 42% sprzedaży.

Na drugim miejscu podium najchętniej kupowanych smartwatchy Huawei w Polsce znalazł się HUAWEI WATCH Fit 2, który znalazł ponad 70 000 nabywców. Również w przypadku tego modelu okazało się, że był on wybierany częściej przez kobiety niż mężczyzn. Najpopularniejszą wersją, kupioną przez 59% osób, był zegarek w wersji Active w kolorze różowym. Nieco bardziej uniwersalna wersja Active w kolorze czarnym przełożyła się na 31% sprzedaży.

Rekordowy grudzień

Najbardziej udanym sprzedażowo miesiącem 2023 r. dla Huawei w Polsce był grudzień, kiedy aktywowanych zostało prawie 20 000 smartwatchy z serii HUAWEI WATCH GT4, z czego 53% przypadło na wersję z mniejszą kopertą w rozmiarze 41 mm. Można więc wnioskować, że był to popularny pomysł na świąteczny prezent dla Polek.

We wszystkich pozostałych miesiącach sprzedano więcej wersji męskiej, 46 mm. W tym samym czasie również prawie 20 000 osób po raz pierwszy sparowało swój smartfon z zegarkami z serii WATCH GT3, z czego większość – 60%, przypadło na wersję damską. Grudniowe podium zamyka model HUAWEI WATCH Fit 2, który znalazł ponad 17 000 nabywców.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments