epoint

Płacąc tylko za usługi w chmurze, które są firmom niezbędne, mają one więcej możliwości skalowania niż w przypadku lokalnych serwerów, wskazuje Tomasz Stachlewski z AWS.

Płacąc tylko za te usługi w chmurze, które są niezbędne, firmy mają więcej możliwości skalowania niż w przypadku lokalnych serwerów. Chmura daje możliwość szybkiego dostosowania się do aktualnych warunków i zapotrzebowania” – powiedział Stachlewski, cytowany w komentarzu do informacji Roboticket migruje do chmury AWS i poszerza bazę międzynarodowych klientów, przesłanym do ISBtech.

W przypadku Roboticket szybko rozwijającej się firmy o globalnym zasięgu, która potrzebuje nowych narzędzi na wyciągnięcie ręki i nie ma czasu na zarządzanie problemami technicznymi podczas szczytowego zapotrzebowania na bilety, chmura i wybrane usługi AWS zapewniają też komfort rozwoju na wybranych rynkach” – stwierdził Stachlewski.

Pod koniec ubr. AWS poinformował, że dzięki migracji do jego chmury firma Roboticket, operator platformy do sprzedaży biletów na wydarzenia sportowe w Polsce, Belgii, Danii, Wielkiej Brytanii i Brazylii, zredukowała koszty infrastruktury, zwiększyła efektywność zarządzania gwałtownymi wzrostami ruchu oraz poszerzyła bazę klientów z 6 do 80 klubów piłkarskich.

Rozwiązanie firmy Roboticket przeznaczone jest do obsługi profesjonalnych wydarzeń sportowych, głównie meczów piłki nożnej w najwyższych rozgrywkach. Kluby wykorzystują system Roboticket do sprzedaży biletów sezonowych, pojedynczych i coraz bardziej popularnego modelu subskrypcji. Narzędzie pozwala zwiększyć efektywność sprzedaży, jednocześnie umożliwiając budowanie bazy danych fanów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments