Alior Bank, łączy siły z założonym przez Polaków startupem gamingowym MillionPugs, który nagradza graczy za ich codzienne zakupy. W ramach współpracy, fani League of Legends, VALORANTA i Teamfight Tactis mają teraz możliwość zdobywania punktów, które pozwolą im na urozmaicenie rozgrywek.

MillionPugs to globalny program lojalnościowy, umożliwiający użytkownikom zbieranie punktów za zakupy online w ponad 20 tys. sklepach, m.in. Allegro, Pyszne, Empik, czy MediaExpert. Mogą je wymienić na nagrody związane ze swoimi ulubionymi grami, w tym League of Legends, VALORANT, czy Teamfight Tactics. W projekt zainwestowali liderzy z takich firm jak Riot Games, Twitch.tv, CCP i innych gigantów branży. Potencjał MillionPugs dostrzegł również Alior Bank, co zaowocowało nawiązaniem współpracy.

Społeczność graczy jest dla nas istotnym segmentem klientów, dlatego stale rozwijamy naszą ofertę, starając się jak najlepiej dostosować ją do ich potrzeb. Współpraca z MillionPugs umożliwi nam dostarczenie im jeszcze więcej atrakcyjnych korzyści. W tym wypadku skupiamy się na miłośnikach gier ze stajni Riot Games, ale jestem przekonany, że w przyszłości czekają nas kolejne inicjatywy. mówi Mateusz Tomczak, Menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.

Gracze mają możliwość zdobycia 200 Riot Points, za symboliczne 2 punkty w programie Bezcenne Chwile. Zapewniają one dostęp do bogatej oferty skinów, championów i innych cennych przedmiotów, które pozwolą im znacznie urozmaicić rozgrywkę. Aby skorzystać z oferty, klienci muszą być jednocześnie uczestnikami programu Mastercard Bezcenne Chwile®.

Współpraca z MillionPugs nie tylko otwiera nowe perspektywy dla użytkowników, ale również umacnia pozycję banku w świecie gamingu. W ofercie Alior Banku znaleźć już można Konto Jakże Osobiste z benefitami dla graczy oraz karty debetowe z wizerunkiem bohaterów League of Legends: Ashe oraz Lulu. Mimo, że jest to dopiero pierwsza wspólna akcja z tym partnerem, w przyszłości planowane są kolejne oferty specjalne dla pasjonatów innych gier.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments