InPost sukcesywnie wdraża usługę InPost Pay w kolejnych sklepach internetowych. W przedświątecznym peaku zakupowym InPost wraz z partnerami rusza z wyjątkową akcją promocyjną, aby zachęcić klientów do prawdziwej rewolucji. Już od 4 grudnia użytkownicy korzystający z InPost Pay, będą mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród w konkursie – w tym elektrycznego samochodu Ford Mustang Mach-E.

InPost Pay to rewolucyjna usługa od InPost, która łączy płatność i dostawę w jednym przycisku, już na karcie produktu lub w koszyku. Jednorazowa rejestracja to klucz do szybszych zakupów! Wybierz opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay” i korzystaj z przywilejów. Następnie przejdź do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje Twoją ulubioną formę dostawy i metodę płatności. Co więcej, wszystkie informacje o zamówieniach znajdziesz w jednym miejscu.

Usługa oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.

InPost Pay dostępny jest już w wielu flagowych sklepach internetowych, a jako pierwsi do rewolucji zakupowej dołączyli: North, TaniaKsiazka.pl, Ochnik, Varlesca, Gandalf czy JanShop. Do usługi sukcesywnie przyłączają się kolejne sklepy internetowe, jak Deezee (Grupa CCC), Ryłko, Komputronik i wielu innych – oferując tym samym jeszcze wygodniejszą formę zakupów online. Dla sprzedawców korzystanie z InPost Pay oznacza zwiększenie potencjału biznesowego przez lepszą konwersję i wzrost liczby nowych klientów. Pełna lista sklepów z InPost Pay dostępna jest w aplikacji InPost Mobile – w zakładce „Zakupy”, w karcie „Partnerzy”.

Wystarczy dodać produkty do koszyka i kliknąć „Kup z InPost Pay”. Cały koszyk zakupowy zostaje wówczas przeniesiony do aplikacji InPost Mobile, z której korzysta już ponad 11 mln użytkowników. Tam można szybko, wygodnie i bezpiecznie sfinalizować zakup przy minimum formalności. Rejestracji do usługi dokonuje się tylko przy pierwszym zakupie, dzięki czemu każda kolejna transakcja z InPost Pay znacznie skraca ścieżkę kupującego. Nie trzeba już wypełniać formularzy w różnych sklepach, czy wybierać adresu dostawy i metody płatności. Użytkownik ma zapisaną ulubioną formę płatności i wskazane preferowane miejsce dostawy, a co więcej, może na bieżąco śledzić status zamówień i dostawy w naszej aplikacji – tłumaczy Szymon Wałach, Dyrektor Digital i Strategii w InPost. 

W okresie przedświątecznym, kiedy znacząco rośnie zainteresowanie zakupami online, InPost Pay proponuje swoim użytkownikom wyjątkowy konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział, należy dokonać zakupu z InPost Pay u jednego z partnerów między 4 a 22 grudnia 2023 r. i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, opisując pomysł na najbardziej szalony prezent dla bliskiej osoby.

W puli nagród jest elektryczny Ford Mustang MACH-E, a także 50 smartwatchy Solid marki Kiano oraz 200 zestawów klocków Paczkomat Appkomat InPost. Co ważne, 1 zakup upoważnia do wysłania aż 3 zgłoszeń w konkursie!

Grudzień to wyjątkowy czas zakupowy, a konkurs oferowany przez InPost to dodatkowa forma zachęcenia klientów do odkrywania nowych udogodnień w zakupach online – takich, jak InPost Pay. Wierzymy, że oddajemy w ręce użytkowników usługę, która znacznie ułatwi im robienie zakupów online. Jednocześnie proponujemy dobrą, kreatywną zabawę przy wymyślaniu odpowiedzi konkursowej, która idealnie wpisuje się w klimat nadchodzących świąt. – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Wiceprezes Zarządu, Chief Marketing & ESG Officer InPost.

Organizując konkurs InPost zachęca do wypróbowania swojej nowej usługi, która powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród kupujących online potrzebę skrócenia ścieżki zakupowej. InPost Pay to pierwsza na polskim rynku e-commerce usługa łącząca płatność i dostawę w jednym przycisku.

Konkurs InPost Pay trwa od 4 do 22 grudnia 2023 r., a jego wyniki zostaną ogłoszone do 3.01.2024 r.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments