W trzecim kwartale 2023 roku Infinix znalazł się wśród dziesięciu największych globalnych producentów smartfonów pod względem liczby dostarczanych na rynek urządzeń według kwartalnego raportu IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker 3Q 2023.

Marka odnotowała największy wzrost dostaw smartfonów rok do roku, ze zmianą o 74,8%, co przekłada się na sprzedaż o 4,2 miliona sztuk większą w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku*. Jest to dowód na skuteczność starań Infinix w celu demokratyzacji technologii poprzez dostarczanie dostępnych cenowo urządzeń z atrakcyjnymi specyfikacjami.

W Polsce Infinix jest obecny od września 2022 r. i tylko w 2023 r. dostarczył 150 tys. smartfonów na polski rynek. Największą popularnością wśród polskich konsumentów w tym roku cieszyły się modele NOTE 30 Prooraz HOT 30i. W grudniu na naszym rynku zadebiutował model ZERO 30 5G, który jako pierwszy w swojej klasie jest wyposażony w przedni aparat 50 MPX z przednią lampą błyskową, z możliwością nagrywania filmów Ultra HD (4K/60 FPS).

Naszym priorytetem jest zaspokajanie potrzeb dzisiejszej młodzieży i dostosowanie naszych urządzeń do ich upodobań. Łącząc najnowocześniejszą technologię i stylowy design regularnie dostarczamy produkty, które podbijają serca konsumentów. Nasze nowości, m.in. seria ZERO 30, zyskały szerokie uznanie ze względu na przystępne ceny oraz możliwości w zakresie grania i vlogowania. Nasza innowacyjna strategia oraz partnerstwa wspierają wizerunek marki młodej i atrakcyjnej. Nasz imponujący wzrost sprzedaży w trzecim kwartale 2023 roku to potwierdzenie naszego zaangażowania w tworzenie oferty innowacyjnej, opłacalnej i satysfakcjonującej dla klientów. – mówi Benjamin Jiang, Dyrektor Generalny Infinix.

Infinix jest obecny na ponad 70 rynkach na całym świecie. Swoje sukcesy zawdzięcza m.in. przełomowym, autorskim technologiom, jak np. All-Round FastCharge, czyli błyskawicznemu ładowaniu przewodowemu do 260 W i bezprzewodowemu do 110 W, oraz 3D Lighting Leather, czyli obudowie smartfona z syntetycznej skóry przepuszczającej światło. Marka angażuje się też we współprace z innymi firmami, m.in. JBL, Centrum Nauki Tesli w Nowym Jorku, Międzynarodowym Festiwalem Filmowym w Wenecji czy centrum projektowym BMW Designworks.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments