Firma Zalando ogłosiła, że jej dostosowany zysk przed opodatkowaniem i odsetkami (skorygowany EBIT) za trzeci kwartał wyniósł 23,2 miliona euro, co oznacza wzrost o 72% w porównaniu do ubiegłego roku.
- Wzrost skorygowanego EBIT z 13,5 mln euro do 23,2 mln euro w trzecim kwartale; spadek wolumenu sprzedaży brutto (GMV) o 2,4%; spadek przychodów o 3,2%
- Wprowadzenie “Stories on Zalando” stwarza nowe doświadczenia w obszarze inspiracji modą
- Nowa przestrzeń w stylu luksusowego butiku na Zalando Fashion Store zapewnia ulepszone doświadczenia zarówno dla marek luksusowych jaki i dla klientów
- Nowy brand B2B – ZEOS, umożliwia markom i detalistom zarządzanie ich sprzedażą wielokanałową w Europie za pomocą jednej, zintegrowanej platformy
- Zalando potwierdza roczną prognozę dotyczącą skorygowanego EBIT, modyfikując prognozy dla wolumenu sprzedaży brutto (GMV) i przychodów ze względu na oczekiwaną dalszą presję na popyt w pozostałej części roku
Zalando potwierdza całoroczne prognozy dotyczące skorygowanego EBIT jednocześnie wprowadzając korekty w odniesieniu do wolumenu sprzedaży brutto (GMV) i przychodów ze względu na oczekiwaną dalszą presję na popyt w pozostałej części roku. Firma poprzez strategiczne inicjatywy kładzie kolejne fundamenty pod przyszły wzrost.
Obejmują one nowe inspirujące treści i formaty storytellingu, wprowadzenie luksusowej przestrzeni butikowej w Zalando Fashion Store (w celu wzmocnienia doświadczenia zarówno marek luksusowych jak i klientów) oraz rozwój oferty logistycznej.