Filip Granek, prezes zarządu XTPL, w rozmowie z ISBtech o obecności spółki na targach SEMICON Taiwan i potencjale możliwości rozwojowych dzięki nawiązanych kontaktach.

Jakich efektów biznesowych spółka oczekuje dzięki obecności na targach SEMICON Taiwan?

Oczekujemy, że aktywna obecność na tak ważnych globalnie targach jak SEMICON Taiwan przyniesie nam szereg korzyści biznesowych. Spodziewamy się zwiększenia znajomości technologii XTPL w kluczowych dla nas na tym rynku branżach m.in. półprzewodników, microLED, OLED i microOLED.

Możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań podczas SEMICON Taiwan stanowi doskonałą okazję do nawiązania kontaktów z przedstawicielami branży i zainteresowania technologią XTPL przemysłowych podmiotów, co pozwoli łatwiej i szybciej budować relacje z tymi potencjalnymi klientami i może przełożyć się na dodatkowe możliwości sprzedażowe dla Spółki w przyszłości.

W rezultacie targi SEMICON Taiwan postrzegamy jako okazję do wzmocnienia naszej pozycji na rynku tajwańskim z możliwością otworzenia drzwi do nowych szans sprzedażowych dla wszystkich naszych linii biznesowych, w tym linii związanej z projektami mającymi na celu wdrożenie technologii XTPL na linie przemysłowe globalnych producentów elektroniki nowej generacji.

Czy Spółce udało się na Tajwanie nawiązać jakieś nowe partnerstwa lub rozważa wzmocnienie obecności na tym rynku w przyszłości?

Tak, podczas udziału XTPL na Tajwanie udało nam się nawiązać ważne partnerstwo i rozważamy wzmocnienie naszej obecności na tym rynku w przyszłości. Podpisaliśmy umowę dystrybucyjną z tajwańską firmą Detekt, która ma tutaj 20-letnie doświadczenie i dołączy do swojej oferty nasze urządzenia. Stanowi to znaczący krok w rozwijaniu obecności XTPL na Tajwanie, a negocjujemy jeszcze kolejną umowę dystrybutorską, w odpowiedzi na potencjalnie wysoki popyt na nasze urządzenia z tego rynku. Ponadto, udało nam się nawiązać kontakty z kilkoma innymi firmami, które wykazały zainteresowanie technologią XTPL i dostrzegły potencjał sprzedażowy naszych produktów.

Zgodnie z przyjętym planem inwestycyjnym na lata 2023-2026, który ma umożliwić nam 10-krotny wzrost przychodów ze sprzedaży produktów i usług do 100 mln zł do 2026 roku, planujemy na Tajwanie otwarcie centrum sprzedażowego XTPL. To inwestycja w długoterminową obecność na tym rynku, która wierzę, że umożliwi nam pozyskanie większej liczby klientów, a także pozwoli zaoferować im jeszcze lepszą obsługę. Wszystkie te kroki pokazują, że jesteśmy mocno zaangażowani w rozwijanie tutaj naszej obecności i nawiązywanie trwałych partnerstw, które przyczynią się do dalszego wzrostu działalności XTPL na dużym, istotnym rynku na Tajwanie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments