Pluxee Polska – spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo – odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. To innowacyjny lider łączący pozycję i doświadczenie Sodexo Benefits & Rewards Services Polska z cyfrowością i nowoczesnością nowej marki.
• Sodexo Benefits and Rewards Services od dziś działa w Polsce pod nową marką Pluxee Polska (należącą do Pluxee Group).
• Pluxee Group wspiera ponad 500 000 firm w 31 krajach, oferując ponad 250 rozwiązań, które docierają do 36 milionów konsumentów.
• W Polsce kartami przedpłaconymi Pluxee Polska wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo, a w nowoczesnej aplikacji Pluxee zarejestrowanych jest ponad 1,2 mln użytkowników.
• Nowa marka jeszcze lepiej wpisuje się w zmieniające się potrzeby wszystkich interesariuszy oraz pozwala pełniej realizować strategię rozwoju Grupy globalnie.
Pluxee, to już na starcie bardzo silny gracz. W Polsce stoi za nami 25-letnie doświadczenie Sodexo, portfel 50 tysięcy klientów oraz 2 milionów użytkowników naszych rozwiązań. To wszystko stanowi ogromny zasób dla marki Pluxee. Wprowadzenie na polski rynek nowego, cyfrowo zorientowanego brandu jest częścią globalnej strategii rozwoju grupy. Cyfrowa, optymistyczna i innowacyjna marka ucieleśnia naszą wizję i silne ambicje na rozwijającym się rynku. – powiedział Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Pluxee Polska.
Pluxee Polska to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, którego misją jest wywoływanie milionów uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych każdego dnia. W dzisiejszym zmieniającym się świecie nowa marka zapewnia odbiorcom więcej przyjemności, swobody wyboru i pozwala umiejętnie zadbać o siebie i swoich bliskich wpisując się w hasło: „przyjemności codzienności”.
Pluxee Polska to lekkość, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, aplikacja mobilna, intuicyjna platforma i zupełnie nowy kierunek komunikacji. Chcemy wywoływać uśmiechy, dawać przyjemność i pozwolić – w duchu dzisiejszego szybkiego świata – umiejętnie dbać o siebie i swoich bliskich. Stąd nasze hasło: „przyjemności codzienności”, które dodatkowo wzmacniamy, oferując pełną swobodę i wolność wyboru: środki z kart Pluxee każdy może wydać na to, co chce, a nie na to, co musi. – powiedział Karol Kamas, Dyrektor Marketingu, Pluxee Polska.
Podobnie jak Sodexo Benefits & Rewards Services Polska, Pluxee Polska wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi nagradzania i lojalizowania klientów, kontrahentów i sił sprzedaży.
Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają mogą wybierać spośród cyfrowych i spersonalizowanych kart lunchowych Pluxee Lunch, prezentów świątecznych Pluxee Prezent poprzez rozwiązania profilaktyczne Pluxee Posiłek, aż po kompleksową platformę benefitową Pluxee.
Z kolei w katalogu skutecznych cyfrowych nagród Pluxee można znaleźć nowoczesne narzędzia, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy programach motywacyjnych dla sił sprzedaży: Pluxee Nagroda, eVoucher Pluxee Nagroda oraz kompleksowy program lojalnościowy i partnerski Pluxee.
Użytkownicy mogą skorzystać z intuicyjnej aplikacji mobilnej Pluxee, która zapewnia wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Każdy posiadacz aplikacji może błyskawicznie sprawdzić stan sowjego konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu i zarządzać preferencjami.
“Pluxee to nowoczesna, cyfrowa marka, która odzwierciedla aktualne potrzeby odbiorców, ale również wizję i ambicje nakreślające nasz rozwój. Naszym celem jest wykorzystanie dotychczasowych atutów, przyspieszenie digitalizacji oraz zbudowanie przewag, które umocnią naszą pozycję lidera. Dodatkowo nasza uwaga będzie też mocniej skupiona wokół benefitów żywieniowych, które są jednym z najbardziej pożądanych dziś rozwiązań. Nowa karta Pluxee Lunch to dla pracowników dużo więcej niż posiłek – to codzienna przyjemność z jedzenia, dopasowana do preferencji każdego z nich i realna oszczędność, która zostaje w ich portfelu oraz w budżecie pracodawcy. – powiedział Arkadiusz Rochala.