epoint

Podczas tegorocznej konferencji Game Developers Conference w San Francisco, CI Games uchyliło rąbka tajemnicy na temat Lords of the Fallen, zapraszając najlepsze światowe media do obejrzenia po raz pierwszy rozgrywki na żywo. W ramach prezentacji Epic State of Unreal firma udostępniła zwiastun Technical Showcase, który zachwycił prasę i graczy. Do tej pory materiał wygenerował ponad 350 artykułów i uzyskał ponad 1,4 miliona wyświetleń.

Dyrektor kreatywny, Cezar Virtosu, szczegółowo omówił dziennikarzom początkowy obszar gry, umożliwił zapoznanie się z przerażającymi bossami i zaprezentował niektóre mechaniki, które mają przenieść RPG akcji klasy AAA na wyższy poziom. Opinie o grze były w większości pozytywne, a zapowiedzi podkreślały takie aspekty jak imponująca grafika, ulepszona walka i majestatyczny kierunek artystyczny.

Prezentacja pokazała jak HEXWORKS udoskonala pierwowzór we wszystkich obszarach, oraz jak Lords of the Fallen robi ogromne postępy, aby wprowadzić innowacje do gatunku dzięki dwóm światom – Axiom i Umbral – oraz lampie Umbral.

Oto kilka przykładów tego, co prasa miała do powiedzenia:

The Telegraph – Axiom nie jest otwartym światem, ale jego gęsta geografia obiecuje połączoną eksplorację, dzięki której odkrywanie bardziej liniowych przygód twórcy Souls, Hidetaki Miyazakiego, było wielką radością. Gra wygląda również znakomicie – ręcznie rysowane, mroczne, gotyckie fantasy zbudowane od podstaw na najnowocześniejszym, next-genowym silniku Unreal Engine 5 firmy Epic Games.

USA Today – Zerknęliśmy do alternatywnego wymiaru, w którym Lords of the Fallen może być czymś wyjątkowym i nie możemy się doczekać, by się o tym przekonać.

The Loadout – Wydaje się, że HexWorks zachowało równowagę między wiernością formule a odejściem od niej, podobnie jak FromSoftware zrobiło to z Elden Ring w zeszłym roku i nie wyszło to najgorzej, prawda?

Eurogamer – Nowe Lords of the Fallen bierze na celownik ogromny sukces soulslike’a Elden Ring.

MMORPG – Atmosfera. Niewiarygodna atmosfera. Tak właśnie myślałem, gdy w zeszłym tygodniu na Game Developers Conference oglądałem demo nadchodzącego Lords of the Fallen

Digital Trends – Nadal wygląda na niesamowicie wymagającą grę, której pożądają gatunkowi puryści, ale ci wystarczająco cierpliwi, aby opanować jej różne systemy, mogą zamienić się w tornado przemocy. To sprawia, że Lords of the Fallen to soulslike wart uwagi w świecie post-Elden Ring.

Po mocnym początku roku z okładką Edge i wrażeniami z GDC, HEXWORKS nie może się doczekać, aby podzielić się większą liczbą szczegółów w nadchodzących miesiącach.

Lords of the Fallen powstaje na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S i jest napędzane przez Unreal Engine 5.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments