Appel à Tous to pierwsza aplikacja, dzięki której żeglarze na Karaibach mogą zamówić codzienne zakupy – od świeżego chleba i lokalnych owoców, po wodę i wino musujące – z dostawą bezpośrednio na łódź.

Niezależnie od tego, czy jacht jest zacumowany przy pomoście, czy z dala od brzegu przy boi, Appel à Tous dostarczy żeglarzom wszystkie niezbędne w kambuzie produkty, nawet w kilka godzin od dokonania płatności w aplikacji. Ta tworzona przez polsko-martynikańsko niemiecki zespół fascynatów nowymi technologiami i żeglarstwem aplikacja, rozpoczęła działalność na Martynice i w najbliższej przyszłości planuje ekspansję na całe Karaiby.

Każdy żeglarz, który kiedykolwiek robił zakupy na rejs po Antylach, zna związane z tym niedogodności. W szczególności na Karaibach, gdzie poza kilkoma głównymi portami, duże łodzie żaglowe i katamarany cumuje się głównie przy bojach położonych kilkadziesiąt, a nawet kilkaset metrów od brzegu, a jedyną “drogą” na przewiezienie zakupów na jacht jest mały ponton. Dodatkowo, większe sklepy w malowniczych wyspiarskich zatokach są rzadkością i trudno się do nich dostać bez samochodu. W trakcie rejsu często zaczyna więc brakować świeżych składników. Celem Appel à Tous jest rozwiązanie tych problemów.

„W prostych słowach, nasza aplikacja pozwala załogom jachtów na zamawianie wszystkich niezbędnych produktów, z ekspresową dostawą na każdą łódź – zarówno zacumowaną przy pomoście, jak i przy boi. Spotkaliśmy się na Martynice z bardzo ciepłym przyjęciem wśród żeglarzy, a warto wspomnieć, że Karaiby są popularnym celem również dla Polaków – razem z Francuzami i Niemcami stanowimy tutaj najliczniejszą grupę żeglarzy. Od lat żegluję po Karaibach i zawsze marzyłam o takiej usłudze jak Appel à Tous” – mówi Zoe Adamovicz, jedna z założycielek Appel à Tous.

Appel à Tous kieruje swoją ofertę również do tych, dla których żeglarstwo to nie tylko wakacje, ale również pasja i sport ekologiczny:

Wpływ człowieka na środowisko to temat, którego na Karaibach nie da się pominąć. Jak jednak pogodzić rozwój turystyki i ochronę oceanów, gdzie z jednej strony staramy się promować żeglarstwo, a z drugiej chcemy chronić naturę przed zgubnym wpływem cywilizacji? W Appel à Tous szukamy odpowiedzi na pytanie o to, jak żeglować ekologicznie. Staramy się sprzedawać jak najwięcej lokalnych produktów, minimalizować plastik i promować organizacje chroniące oceany. W perspektywie kilku lat naszym celem jest stworzenie platformy, która będzie łączyć lokalnych producentów z turystami – z jednej strony wspierając mieszkańców wysp, a z drugiej dostarczając żeglarzom jak najwięcej lokalnych smaków i autentycznych doświadczeń” – mówi Moritz Bratzke, jeden z założycieli Appel à Tous.

Dziesiątki tysięcy turystów żegluje co roku po Karaibach, od Bahamów po Grenadę, a Appel à Tous dostarczy zakupy wszędzie tam, gdzie będzie zacumowana łódź i załoga w potrzebie. Każdy, kto planuje czarter na Martynice, może już dziś pobrać aplikację i wygodnie zaopatrzyć się w zakupy przed, w trakcie lub po zakończeniu karaibskiego rejsu.

Appel à Tous to nowy rodzaj sklepu, który dostarczy Twoje codzienne zakupy bezpośrednio na łódź czy katamaran, nawet w kilka godzin od złożenia zamówienia. W aplikacji Appel à Tous znajdziesz cały niezbędny na rejs asortyment: artykuły spożywcze, akcesoria żeglarskie, produkty kosmetyczne i chemiczne, a także szereg artykułów wyprodukowanych lokalnie. Żeglarze mogą wygodnie wybierać z bogatej listy świeżych produktów, z dostawą tego samego dnia lub we wskazanym terminie, w cenach nie przewyższających oferty Martynikańskich 2 supermarketów. Appel à Tous działa obecnie na Martynice, oferując dostawy na wszystkich większych kotwicowiskach. W niedalekiej przyszłości planowane jest realizowanie dostaw także na pozostałych wyspach Antyli Francuskich, a docelowo na całych Karaibach.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments