Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Orange. Spółka będzie odpowiedzialna za mapping i rozwój technologii marketingowych, narzędzi analitycznych pozwalających na podejmowanie decyzji na podstawie danych oraz wdrożenie strategii performance. Głównym celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange. Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu.

Orange to jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce, działający na wszystkich segmentach rynku. Firma świadczy usługi głosowe, a także przesyłu danych w sieci komórkowej i stacjonarnej. Marka ma dostęp do największej infrastruktury telekomunikacyjnej w kraju. Celem grupy Orange jest zdemokratyzowanie rewolucji cyfrowej.

Wybór partnera consultingowego nigdy nie jest łatwy, z jednej strony szukaliśmy zespołu doświadczonego w zwinnej pracy w obszarze martech i integracji danych, z drugiej rozumiejącego, jak te dane aktywizować w komunikacji z klientami. Zależało nam także na podmiocie, który będzie w stanie w sposób zorganizowany zarządzać procesami w tak dużej skali, jak nasza, do czego zespół SalesTube nas przekonał. – komentuje Małgorzata Wróbel, Kierowniczka Wydziału Performance Marketing Orange Polska.

W ramach współpracy SalesTube zajmie się działaniami z zakresu MarTech & e-commerce w modelu konsultingowym. Kluczowym obszarem kooperacji będzie analiza ekosystemu technologicznego w obszarze marketingu oraz efektywne wykorzystanie first party data w komunikacji z użytkownikami. Agencja będzie także odpowiadała za audyty i rekomendacje z obszaru Performance, SEM, Paid Social oraz Programmatic. SalesTube będzie współpracować z agencją Value Media odpowiedzialną za strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments