IFS, międzynarodowy producent aplikacji biznesowych, wspiera klientów w budowie przewagi konkurencyjnej, usprawnianiu procesów, aby zaoferować im najlepszy „Moment of Service”, powiedział prezes IFS Polska Marek Głazowski, podczas dorocznej konferencji IFS Connect. ISBtech jest partnerem medialnym wydarzenia.

IFS jest drogowskazem w transformacji cyfrowej. Minęło już 30 lat od pierwszego wdrożenia w Polsce i możemy pokazać jak przeszłość przechodzi w przyszłość. Budujemy most czasowy między spuścizną, a nowymi trendami. Kontekst biznesowy wdrożeń nabiera
decydującego znaczenia. Wzmacniamy potencjał doradczy pomagając klientom budować przewagi konkurencyjne, usprawnianie procesów, dać im Moment of Service, który będą mogli przekazać z kolei swoim klientom” – mówił Głazowski podczas konferencji IFS Connect.

Moment of Service definiuje jako chwilę wyjątkowych emocji jakie wiążą się m.in. z zakupem danej usługi bądź produktu klientów IFS. „Chcemy ten efekt utrzymać również po sprzedaży, podtrzymać lojalność i przekazywać go dalej” – wskazał prezes IFS Polska.

IFS Poland & EE oczekuje dynamicznego ponad 30% wzrostu w tym roku, co będzie kontynuacją świetnej passy w 2021 roku. Jednocześnie zakłada znaczący wzrost zainteresowania rozwiązaniami cloudowymi, choć prezes Głazowski zaznaczył że IFS zostawia swoim klientom wybór czy z ich perspektywy lepszym rozwiązaniem będzie przejście do chmury czy on premise.

W III kwartale pierwszy klient w Polsce będzie działał na IFS Cloud” – zapowiedział Głazowski.

Thomas Knorr, odpowiedzialny w IFS za rozwój produktów, wskazuje że aktualnie ważnym trendem w firmach jest IoT i wykorzystanie generowanych przez firmy danych.

„Z naszej strony odpowiadamy na to oferowaniem klientom platformy skalowalnej i dającej potencjał do efektywnej pracy na danych. Wszystkie funkcjonalności platformy są modułami, ale znajdują się na jednej zintegrowanej platformie” – wskazał Knorr.

NGK Ceramics to światowy lider w produkcji materiałów technologicznych dla wielu sektorów. Korzysta z systemu IFS od 2005 roku. W 2018 nastąpił upgrade do wersji 10. Przy wdrożeniu modułu HR spółka rozważała inny system, ale jak stwierdził Tomasz Twardela z NGK Ceramics sprawdzony partner okazał się wartością samą w sobie. Podczas pandemii zrealizowano zdalny upgrade i start nowego modułu po migracji jest zaplanowany na 1 lipca.

Plany zakładają dalszą cyfrową transformację naszej firmy – digitalizację dokumentów, elektroniczny obieg faktur na wersji 10. Idziemy w stronę IFS Cloud. W ciągu paru lat czeka nas upgrade, a w międzyczasie praca nad dalszą optymalizacją procesów z konsultantami IFS, aby wersję 10 zoptymalizować do jak największej automatyzacji pracy. Doceniamy także szybkie raportowanie dzięki systemowi IFS, co dla nas jest ważne jako spółka z grupy na giełdzie w Tokio” – podkreślił Tomasz Twardela z NGK Ceramics.

Z kolei Teresa Maślanka z Armatury Kraków, wskazała że jej spółka pracuje z IFS już prawie 20 lat. „Jednym z istotnych wyzwań w ostatnim czasie, obok przebudowy procesów i dostosowywania systemu do potrzeb firmy było wdrożenie cyfrowego obiegu dokumentów. Wraz z przejściem na wersję 10 systemu wyłoniliśmy 35 osób zespołu wdrożeniowy, żeby użytkownicy definiowali czego potrzebują, z działu IT była dodatkowo jedna osoba jako
wsparcie techniczne” – wskazała przedstawicielka Armatury.

Wśród kolejnych wdrożonych rozwiązań wskazała na automatyczne zatwierdzanie potwierdzeń zakupu z progami kwotowymi. W obszarze produkcji z kolei raportowanie 24/7.

To była krytyczna kwestia dla naszej firmy. Realizowaliśmy ją m.in. poprzez szkolenia ze wsparciem firmy Delegate. Pracownicy z bagażem doświadczenia pokazali, że po wprowadzeniu rozwiązania potrafią z nim funkcjonować. Efektem są dane zbierane na bieżąco. Ponadto w obszarze magazynowym nastąpiła integracja do IFS po poprzednim, zewnętrznym systemie” – wymieniła Maślanka.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments