Revolut, finansowa aplikacja, z której korzysta 18 milionów klientów na świecie i ponad 1,5 miliona klientów w Polsce, rekrutuje ekspertów ds. rozwoju biznesu w Europie. Do zespołu dołączyło właśnie dwóch regionalnych szefów rozwoju, Wiktora Stopa jako Head of Growth DACH i Aleksej Koscejev jako Head of Growth CEE.

Stopa i Koscejev pokierują kampaniami marketingowymi Revolut z biura w Berlinie, który staje się hubem kreatywnym firmy w Europie. Wiktor Stopa i Aleksej Koscejev posiadają wieloletnie doświadczenie w obszarze skalowania biznesu i marketingu, ich zadaniem będzie wprowadzenie marki Revolut w regionie DACH i CEE na rynek masowy.

Regionalny wzrost w CEE i DACH

Społeczność klientów Revolut w regionie CEE liczy ponad 5 milionów osób a w regionie DACH ponad 1 milion osób. To kluczowe rynki z punktu widzenia inwestycji w dalszą ekspansję firmy w Europie.

Jako Head of Growth na rynkach niemieckojęzycznych (DACH), Wiktor Stopa odpowiada za działania w obszarze marketingu i wzrostu biznesu fintechu w Niemczech, Austrii i w Szwajcarii. Należą do nich budowa zespołu i procesów, nawiązywanie partnerstw z lokalnymi markami w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, wdrożenie kampanii reklamowych i komunikacyjnych w wybranych kanałach online i offline.

Jako Head of Growth w regionie Środkowo-Wschodniej Europy (CEE), Aleksej Koscejev odpowiada za rozwój biznesu Revolut w Polsce, Rumunii, Węgrzech, Czechach i Słowacji, krajach bałtyckich, Litwie, Łotwie i Estonii, a także w Chorwacji i Bułgarii. Zadaniem menedżera będzie uruchomienie partnerstw z markami, agencjami, sieciami afiliacyjnymi, influencerami, wydawcami, domami mediowymi i produkcyjnymi, zaplanowanie i wdrożenie strategii marketingowych i wielokanałowych kampanii – w tym digital, community management, content i offline marketingowych oraz pierwszej międzynarodowej kampanii telewizyjnej Revolut.

Revolut Heads of Growth, po prawej Wiktor Stopa DACH, po lewej Aleksej Koscejew CEE

Cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu Revolut i wsparcia dalszego rozwoju firmy. Kraje niemieckojęzyczne stanowią prawdopodobnie największy potencjał i wyzwanie dla sektora fintech w Europie. Nasz produkt potrzebuje działań komunikacyjnych i edukacyjnych. Wspólnie przygotujemy wielokanałowe kampanie marketingowe, które zwiększą świadomość marki i różnorodnych usług finansowych w ramach aplikacji. Nasza strategia ma na celu zbliżenie oferty Revolut do codziennych przyzwyczajeń klienta w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. — powiedział Wiktor Stopa, Head of Growth DACH w Revolut.

W ślad za nominacją dla Wiktora Stopy Revolut powołał Alekseja Koscejeva na stanowisko Head of Growth w regionie CEE, który obejmuje rynek litewski, gdzie swoją europejską siedzibę ma Revolut Bank i dwa rynki, gdzie liczba klientów przekroczyła 1,5 miliona użytkowników, czyli Rumunię i Polskę.

Revolut to symbol nowoczesnych technologii w sektorze finansowym. Teraz, chce stać się marką pierwszego wyboru dla osób, które potrzebują zwiększyć kontrolę nad finansami i poprawić swoją kondycję finansową. Dzięki właściwemu doborowi kanałów komunikacji marketingowej i zwiększeniu zasięgu kampanii kontentowych poprawimy świadomość marki i poszczególnych elementów oferty. Liczymy też na dalsze wsparcie naszej 5 milionowej społeczności klientów Revolut w CEE. Mamy apetyt na dalszy wzrost, dlatego uruchomimy wysoko zasięgowe kanały i kampanie, w tym telewizyjne. Cieszę się na bliską współpracę z kolegami i koleżankami z zespołu Revolut Bank w Litwie, centrali Revolut Group w Londynie i lokalnych zespołów w krajach regionu CEE. Jako Litwin mieszkający w Berlinie, nie mogę się już doczekać pracy nad kampaniami w Polsce, Litwie, Rumunii, Chorwacji i pozostałych krajach regionu. — powiedział Aleksej Koscejev, Head of Growth CEE w Revolut.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments