Od dziś z wygodnych płatności mobilnych za parkowanie korzystają zmotoryzowani klienci Getin Banku. Usługę dostarcza mPay, który umożliwia regulowanie należności w blisko 50 strefach parkowania miejskiego. Z poziomu aplikacji banku klienci uiszczą należność tylko za faktyczny czas postoju auta.
Bankowanie i parkowanie w jednym miejscu
Od 4 listopada użytkownicy aplikacji mobilnej Getin Banku uregulują za jej pośrednictwem należność za postój auta w 47 strefach parkowania miejskiego. Dzięki funkcji start-stop i naliczaniu opłaty minutowo, zyskają pełną kontrolę nad kosztami.
Cieszy nas, że dzięki mPay klienci Getin Banku mogą szybko i wygodnie regulować należności za parking. Jako dostawca rozwiązań dla płatności mobilnych z najdłuższym stażem na rynku, możemy zaoferować usługi na najwyższym poziomie. Potwierdza to systematyczny wzrost liczby klientów mPay oraz stale rozbudowywana lista lokalizacji, gdzie możliwa jest płatność za naszym pośrednictwem. – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
Z poziomu aplikacji banku użytkownik może w każdej chwili sprawdzić, ile czasu pozostało do zakończenia obowiązywania strefy płatnego parkowania. Po tym czasie lub po wyczerpaniu się środków system wyłączy naliczanie i prześle informację na telefon kierowcy.
Opłaty za parking przy pomocy aplikacji mobilnej to dla naszych klientów ogromna oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że nasi klienci je doceniają i chętnie z nich korzystają. Zakup biletu parkingowego w naszej aplikacji trwa kilka sekund, a opłaty można dokonać, nie wychodząc z samochodu. – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Getin Noble Bank.
Osoby korzystające z opcji regulacji należności przez aplikację Getin Banku powinny pamiętać, aby na przedniej szybie auta umieścić specjalną naklejkę, która informuje o sposobie rozliczania należności za postój auta. Można ją pobrać ze strony internetowej mPay.