Sygnisoft rozpoczął prace nad przygotowaniem dedykowanej platformy tokenizacji dla startupu Green Jungle — nowoczesnej farmy indoor konopi włóknistych. Współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Green Jungle to firma prowadząca jedną z najnowocześniejszych plantacji konopi w Europie. Cała farma zbudowana jest z wysłużonych kontenerów morskich, które na plantacji zyskały “drugie życie”. Nad całym procesem uprawy czuwa zaawansowany komputer klimatyczny. Ten innowacyjny projekt uzyskał już wcześniej dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020. Ubiegając się o fundusze na rozwój startupów m.in. z woj. lubelskiego.

Sygnisoft SA wygrała właśnie przetarg na przygotowanie platformy tokenizacji do zarządzania, sprzedaży i inwestowania, która pomoże w zbieraniu środków na rozwój plantacji konopi. Kluczowe znaczenie w tym przetargu miało bogate doświadczenie Sygnisoft w tworzeniu platform tokenizacji, a także szerokie kompetencje zespołu projektowego.

Tworząc Green Jungle, ustawiliśmy sobie wysoko poprzeczkę, zawsze podchodzimy ambitnie do biznesu. Tokenizacja pozwoli nam na zapewnienie korzyści zarówno dla naszej farmy indoor, jak i dla potencjalnych nabywców tokenów. Z jednej strony my otrzymujemy możliwość szybszego rozwoju, zaś posiadacze tokenów bezpośrednią szansę na partycypowanie w prężnie rozwijającej się branży. — podkreśla Rafał Lachowski, Co-Founder Green Jungle.

W październiku rozpoczęły się już pierwsze prace graficzne nad platformą, a w listopadzie ruszają prace programistyczne. Projekt ma być gotowy na początku 2022 roku.

Po stronie Sygnisoft pracuje nad nim zespół, w którego skład wchodzą m.in. architekt oprogramowania, ux designer, graficy, frontend developerzy i backend developerzy. Całość koordynuje Dorota Dyś, project manager Sygnisoft.

Cieszymy się, że nasze ponad 5-letnie zaangażowanie w rozwój technologii blockchain i udział w tworzeniu smart contractów oraz platform do ich obsługi pozwala nam z sukcesem brać udział w licznych przetargach. Tym bardziej że jesteśmy dopiero na początku rewolucji, jaką przyniesie nam wykorzystanie zdecentralizowanych rozwiązań we współczesnym świecie. — zaznacza Tomasz Szymański, CEO Sygnisoft SA.

W tym roku Sygnisoft SA wciąż rozszerza portfolio klientów i tworzy nowe produkty. Jeszcze przed wakacjami uruchomiono nową internetową platformę turystyczną dla Logostour.pl. Ostatnio dla firmy ALL4JETS przygotowano aplikację e-learningową QB (Questions DataBank) do szkoleń pilotów, mechaników i personelu pokładowego. Poza tym Sygnisoft nawiązało partnerstwo strategiczne ze Strangelet Studio, które zajmuje się kompleksowym tworzeniem gier mobilnych na platformy iOS oraz Android.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments