Incuvo, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR), o dostępności karty Steam swojej najważniejszej produkcji – Green Hell VR. Jest to zupełnie nowa gra z autorskimi rozwiązaniami Incuvo. Budżet tytułu to ponad 2 mln zł, a premiera zaplanowana jest na I kwartał 2022 r.

Jesteśmy na finiszu prac nad Green Hell VR, premiera zaplanowana jest na 2022 r. Gracze mogą już zapoznać się z kartą Steam i dodać grę do wishlisty. Naszym zdaniem ta gra będzie najbardziej realistycznym doświadczeniem, jakie można przeżyć, poza oczywiście wyprawą do prawdziwej amazońskiej dżungli. Creepy Jar w wersji na PC i konsole zadbał o autentyczne elementy survivalu i warunki panujące w Amazonii. Jednak dodanie do tego zestawu VR-owej immersji, realistycznego systemu dźwięku przestrzennego oraz intuicyjnego fizycznego sterowania kontrolerami pozwoliło na podniesienie realizmu gry. – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Green Hell VR przeznaczony jest na PCVR i Oculus Quest, tytuł ma trafić do sprzedaży w I kwartale 2022 r. Jest to gra z gatunku survival, w której zadaniem gracza jest przetrwanie w amazońskiej dżungli. Podczas rozgrywki, zmierzy się on z fizycznym wyczerpaniem, którego objawem będą, m.in. halucynacje. Spółka pracuje też nad trybem kooperacji w Green Hell VR. PC-towa wersja Green Hell, autorstwa CreepyJar, od dnia premiery (early access Q3 2018 r.), do maja br. sprzedała się na platformie Steam w nakładzie ponad 2 mln sztuk. Incuvo obecnie pracuje również nad trybem kooperacji w Green Hell VR.

Podczas prac nad tytułem zauważyliśmy duży potencjał trybu multiplayer. Co więcej, tryb współpracy w grach VR to aktualnie bardzo szybko rosnący trend. Wsłuchaliśmy się więc w głosy graczy i spełniamy ich oczekiwania. Funkcja ta będzie najprawdopodobniej dostępna jako aktualizacja, po wydaniu pierwszej wersji. – zapowiada Wychowaniec.

Dotychczas spółka stworzyła dwie duże produkcje przeznaczone na VR, czyli Layers of Fear VR i Blair Witch VR. W przyszłości Incuvo ma zamiar poszerzyć działalność o autorskie giry VR, któremają się opierać na licencji znanych uniwersów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments