Pandemia COVID-19 była i nadal jest wyzwaniem dla całego rynku nieruchomości w Polsce i na świecie. Niestraszna okazała się dla Hali Koszyki w Warszawie – flagowego projektu wielofunkcyjnego w portfelu Globalworth, czołowego właściciela i zarządcy biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Popularne miejsce spotkań mieszkańców stolicy utrzymało znakomite wyniki i pozyskało nowych najemców.

Po 1,5 roku pandemii jesteśmy gotowi na pierwsze podsumowania, które są dla nas bardzo pozytywne. Przez ten trudny dla całego rynku okres nie zwolniliśmy tempa ani na chwilę. Nawet wtedy, gdy musieliśmy zamknąć część sklepów i ograniczyć działanie lokali gastronomicznych, nie zrezygnowaliśmy z komunikowania się z naszymi klientami i organizowania dla nich niezwykłych wydarzeń. Zmieniła się tylko formuła – na hybrydową bądź całkowicie wirtualną. Dobrze odnaleźliśmy się w nowej rzeczywistości, a nasi najemcy i goście Koszyków docenili naszą aktywność i kreatywność. — powiedziała Barbara Wójcik, Senior Asset Manager w Globalworth Poland.

Hala pełna wydarzeń

Po drugim, ponad półrocznym lockdownie, Hala Koszyki z przytupem otworzyła ogródki gastronomiczne i przywitała stęsknionych gości. Wcześniej przed budynkiem stanął wielki zegar odmierzający czas do wyczekiwanego przez wszystkich momentu. Punktualnie o północy, z 14 na 15 maja, rozpoczął się widowiskowy pokaz świetlno-dźwiękowy, poprzedzony wspólnym odliczaniem, który symbolicznie otworzył polską gastronomię. Akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem warszawiaków, a także ogólnopolskich mediów, które transmitowały je na żywo.

Od marca 2020 w Hali Koszyki odbyło się w sumie kilkadziesiąt wydarzeń na żywo i online, wśród których były liczne koncerty, wernisaże, wystawy, warsztaty, performance, seanse kina letniego, występy teatru improwizowanego i wiele innych atrakcji. Do najbardziej spektakularnych należały koncerty gwiazd: Natalii Przybysz, Smolik // Kev Fox, Mery Spolsky i Marii Peszek, transmitowane na Facebooku, które obejrzało w sumie kilkaset tysięcy osób. Pod koniec lipca hala stała się areną e-sportu w turnieju Counter-Strike: Global Offensive na specjalnie zaprojektowanej na to wydarzenie wirtualnej mapie Koszyków.

Najemcy wybierają Koszyki

Nasze starania docenili również najemcy – przez cały okres trwania pandemii staraliśmy się ich wspierać na wielu płaszczyznach. Teraz widzimy, że nasza pomoc i rozmowy przyniosły skutek w postaci utrwalenia dobrych relacji. W ciągu ostatniego roku, pomimo trudnej sytuacji na rynku, przedłużyliśmy w sumie 26 umów najmu oraz podpisaliśmy 3 nowe kontrakty. — tłumaczy Anna Merta, Leasing Director Retail w Globalworth Poland.

Wśród najemców handlowych i gastronomicznych Hali Koszyki, z którymi przedłużono umowy, znajdują się m. in.: Semolino, Warszawski Sen, Ćma, Port Royal, Bar Koszyki, Mango, Buena vista Social Food, Curry Leaves, Damas, Forbo, Aclari, Duka, Tuk Tuk, EUROSPAR, Magia d’ Italia, Gringo, Jeff’s, Bar Koszyki, Kraina Serów, Soul Food.

W Koszykach od maja funkcjonują również dwa nowe lokale: restauracja Zachodni Brzeg, która serwuje dania kuchni bliskowschodniej, oraz The Fry, gdzie powstają prawdziwe belgijskie frytki przygotowywane ze świeżych ziemniaków.

Wśród najmów biurowych swoje umowy przedłużyli Mindspace, Symphar, Lloyd Properties i Multimedia. Pojawił się również nowy najemca: kancelaria RESIST Rezanko Sitek, świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla biznesu.

Komercyjny sukces Hali Koszyki to efekt wielu składowych: fenomenu i atmosfery miejsca, fantastycznych najemców, którzy tworzą jego bogatą ofertę, a także pracy znakomitego zespołu profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem w prowadzeniu i zarządzaniu projektami mixed-use. Teraz to doświadczenie wykorzystujemy również w Renomie, która przechodzi szeroko zakrojoną metamorfozę. Dzięki niej historyczna perła architektury Wrocławia docelowo stanie się popularnym miejscem spotkań, mody, biznesu i dobrego smaku. — kończy swoją wypowiedź Barbara Wójcik. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments