TP Vision, firma, do której należy marka Philips TV & Sound, zaprezentowała wyniki biznesowe za pierwszą połowę tego roku. W Europie firma odnotowała znaczny wzrost sprzedaży swoich urządzeń.

Telewizory OLED cieszyły się o 72% większą popularnością w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku, a liczba sprzedanych OLED+ została podwojona rok do roku. W pierwszej połowie 2021 roku wzrosła również liczba sprzedanych telewizorów Philips klasy premium w Polsce. W przypadku OLED wzrost ten wyniósł 137%, a OLED+ 108% w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku. W trakcie pierwszych sześciu miesięcy 2021 roku Philips odnotował szczególnie imponujący wzrost wartości sprzedanych urządzeń w segmencie audio – 229% r/r.

Kostas Vouzas, prezes TP Vision na Europę i Ameryki zaprezentował wyniki firmy oraz zapowiedział premiery nowych urządzeń podczas konferencji TP Vision, odbywającej się w hybrydowej formule – online i na żywo. Zgromadziła ona łącznie około 1500 uczestników z całego świata.

Na wyniki TP Vision w Europie w pierwszej połowie 2021 roku składają się między innymi:

• Wzrost przychodów na poziomie 40% na przestrzeni ostatnich czterech lat.
• Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku w ujęciu rocznym:
◦ O 46% większa łączna sprzedaż telewizorów oraz sprzętu audio.
◦ O 72% wzrosła liczba sprzedanych telewizorów OLED.
◦ Seria telewizorów Performance ze wzrostem sprzedaży o 15%.
◦ Segment flagowych telewizorów OLED+ po raz kolejny z podwojoną sprzedażą.

W Polsce w pierwszej połowie 2021 roku szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się telewizory Philips klasy premium – OLED i OLED+. Wzrost liczby sprzedanych urządzeń tego typu wyniósł odpowiednio 137% i 108% w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku.
Dużą popularnością cieszył się również sprzęt audio Philips.

Wzrost wartości sprzedanych urządzeń z tego segmentu wyniósł w pierwszej połowie 2021 roku 229% r/r. Przyczyniły się do tego w dużej mierze soundbary – wartość sprzedaży tych urządzeń Philips zwiększyła się o 342% r/r. Znacznie wzrosła też wartość sprzedanych słuchawek Philips – o 39%. To zasługa między innymi wprowadzenia na rynek nowych, bezprzewodowych modeli przeznaczonych dla osób uprawiających sport.

Urządzenia Philips otrzymały również szereg międzynarodowych nagród:

• Słuchawki i soundbary Fidelio zostały pozytywnie przyjęte przez rynek i media. Otrzymały łącznie 41 nagród na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy.
• W ciągu minionego roku telewizory Philips OLED otrzymały 131 europejskich nagród.
• Ambilight pozostaje jednym z elementów, który wyróżnia telewizory Philips na rynku.

TP Vision to firma, która odpowiada za telewizory marki Philips w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach oraz w niektórych krajach Azji i Pacyfiku. Dodatkowo, do jej oferty dołączyły produkty audio na licencji Koninklijke Philips N.V.

TP Vision od przeszło dziewięciu lat rozwija produkt, design, a także sprzedaż i marketing, co pozwala marce telewizorów Philips być jedną z najszybciej rozwijających się w Europie. Podobne podejście firma przyjęła też w przypadku marki Philips Sound. W jej ramach na rynek ponownie trafiły urządzenia audio Philips Fidelio, w tym słuchawki i soundbary klasy premium.

Produkty Philips Sound na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy zdobyły 41 nagród. Najczęściej nagradzanymi urządzeniami audio marki były soundbar Fidelio B97 oraz słuchawki bezprzewodowe L3. Zdobyły one prestiżową EISA Award – odpowiednio dla najlepszego soundbaru dla kina domowego 2021-2022 oraz dla najlepszych słuchawek bezprzewodowych 2021-2022.

Pół roku temu TP Vision wprowadził też na rynek linię słuchawek sportowych – Philips Go Sport, która szybko zyskała popularność w tym rosnącym segmencie.

Marka Philips TV notowała w Europie bardzo dynamiczny wzrost. Sprzedaż telewizorów Philips OLED wzrosła w pierwszej połowie 2021 roku o 72% r/r. Natomiast urządzenia OLED+ – opracowane wspólnie ze specjalistami w zakresie dźwięku z Bowers & Wilkins – podwoiły swoją sprzedaż już drugi rok z rzędu.

Telewizory Philips niezmiennie cieszą się dużym uznaniem. Przez ostatnie 12 miesięcy zdobyły 131 nagród. W 2021 zostały wyróżnione prestiżowymi EISA awards dla telewizora 55OLED806 w najlepszej ofercie 2021-2022 oraz telewizora 65OLED936 dla kina domowego 2021-2022.

Kolejna odsłona serii Performance – model The One – cieszy się dużą popularnością na rynku. W pierwszej połowie 2021 roku jego sprzedaż w Europie wzrosła o 15%. Do kupna urządzenia zachęca klientów oferowana jakość telewizora premium w rozsądnej cenie. Telewizor jest wyposażony w wyróżniającą go na rynku technologię Ambilight, procesor przetwarzania obrazu P5.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments