Kolejny salon najstarszej sieci jubilerskiej w Polsce z czasomierzami Balticus Balticus SA – producent unikatowych czasomierzy premium z Pomorza – rozszerza dostępność produktów w salonach W.KRUK, najstarszej sieci jubilerskiej w Polsce. Zegarki polskiej marki są już dostępne w prestiżowej warszawskiej lokalizacji w Galerii Mokotów. Od kwietnia br. czasomierze Balticus można nabyć w salonie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Są dostępne również w ofercie online W.KRUK.

Zegarki Balticus można już nabyć w salonie W.KRUK w Galerii Mokotów, która od lat jest jedną z najbardziej prestiżowych i zarazem najpopularniejszą galerią w Polsce. Nasza kolekcja pojawiła się na zupełnie nowym ekspozytorze. – mówi Bartosz Knop, prezes Balticus SA.

Balticus podpisał umowę dystrybucyjną, zgodnie z którą Hashtag.pl jest wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce i w kilku innych krajach, takich jak Czechy, Słowacja, Niemcy, Wielka Brytania. To za sprawą tego kontraktu zegarki Balticus dostępne są w W.KRUK. Co więcej, od maja br. zegarki Balticus dostępne są w kanale e-commerce dla klientów z Niemiec, dzięki współpracy z Chronofactum.

Podobne porozumienie zostało zawarte również z firmą Onyx z Czech, która oferuje polskie czasomierze u południowych sąsiadów zarówno w sprzedaży online i stacjonarnej. Balticus i Hashtag.pl dalej pracują na rzecz poszerzenia dostępności zegarków Balticus na rynkach zagranicznych. Plan zakłada, by do końca 2022 roku rodzima marka była silnie obecna m.in. na Słowacji i w Wielkiej Brytanii.

Od momentu rozpoczęcia współpracy z najstarszą siecią jubilerską w Polsce, W.KRUK, sprzedaż dynamicznie rozwija się. W związku z tym kolekcja Balticusa pojawiła się w kolejnym salonie, tym razem w prestiżowej lokalizacji, jaką jest Galeria Mokotów. Jesteśmy pewni sukcesu sprzedaży, czego następstwem – jak liczymy – będzie sukcesywne rozwijanie kolekcji w salonach W.KRUK – dodaje Knop.

Druga tura crowdfundingu – cele emisyjne

Obecnie trwa druga kampania crowdfundingowa Balticus SA. Jest ona promowana przez platformę Crowdway. Balticus planuje pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,2 mln zł, które przeznaczy na stworzenie nowej linii zegarków klasycznych, nowej kolekcji czasomierzy, która będzie sprzedawana wraz z whisky, badania i innowacje oraz budowanie rozpoznawalności w sektorze marek premium. Ponad 200 inwestorów już dokonało zapisu na akcje z drugiej emisji Balticusa, inwestując ponad 700 000 zł.

Firma ciągle się rozwija, ale chce zachować dotychczasową charakterystykę pracy. Podstawowym modelem działania spółki jest produkcja oraz sprzedaż zegarków Balticus zarówno we własnych kanałach e-commerce, jak również dostarczanie do sklepów specjalistycznych w Polsce i różnych rejonach świata.

Sprzedaż czasomierzy Balticus

Aktualnie w sprzedaży regularnej znajduje się 35 modeli. Oprócz modeli zegarków dostępnych w regularnej sprzedaży przychód spółce zapewniają:

• limitowane serie – od Super Ligii piłki ręcznej, poprzez Reksia dla Wisły Kraków czy Orderu Uśmiechu, jedyny w swoim rodzaju model z mechanizmem automatycznym i fazami księżyca, gdzie zamiast księżyca był Order Uśmiechu. Serie te charakteryzuje limitowana liczba sztuk, a także bardzo wysokie ceny,

• znakowane serie dedykowane – na specjalne zamówienia spółka tworzy znakowane serie produktów, które zamawiane są jako prezenty czy nagrody,

• customizacja pasków – dzięki współpracy z JF Szymaniakiem oraz A. Kucharski Leather

Balticus oferuje klientom możliwość personalizacji także pasków do zegarków. Tworzone są specjalne zamówienia zawsze w jednej, unikalnej sztuce. Powstawały również modele w pełni grawerowane czy też wysadzane diamentami.

Pierwszym modelem czasomierza Balticus SA był Grey Seal. Sama nazwa to nawiązanie do Bałtyku i odradzającej się populacji Foki Szarej. Co do samego zegarka, to miał on być funkcjonalny i dobrze skrojony. Taki, który można założyć na spotkanie, ale także spokojnie uprawiać z nim ulubioną aktywność sportową.

W marcu tego roku premierę miała już trzecia odsłona tego modelu typu compressor, jego koperta ma dwie koronki na godzinie 2 oraz 4. W tym wydaniu pojawiły się trzy kolory na tarczach – niebieski gradient, szary gradient oraz zielony gradient, a dodatkowym smaczkiem są wersje opierające się o mechanizm szwajcarski V7750 – czyli chronograf. Będą to wersje limitowane tylko do 40 sztuk z każdego koloru.

Pierwsza emisja akcji Balticus SA

W 2020 roku miała miejsce pierwsza emisja akcji Balticusa. Wówczas ponad 500 Inwestorów objęło akcje o łącznej wartości ponad 1,6 mln zł. Pozyskane środki pozwoliły na poszerzenie asortymentu o nowe wyjątkowe modele zegarków.

Model NOMAD – najnowszy czasomierz z kolekcji Gwiezdny Pył, która jest najbardziej rozpoznawalną serią Balticusa. Jest to zegarek wykonany m.in. dla akcjonariuszy poprzedniej emisji, w wersji z datownikiem w języku polskim oraz w wersji przeznaczonej na rynek detaliczny z datownikiem w języku angielskim. To pierwszy model w ofercie Balticusa z automatycznym mechanizmem szwajcarskim – Sellita SW240 w kopercie w rozmiarze 42 mm bez koronek. Światło i cień – to przewodni motyw tego zegarka w projekcie Mateusza Przystała z biura projektowego 16.8 Design. Nowoczesna forma nawiązuje do projektów Geralda Genty, a tarcza wykonana jest m.in. z niebieskiego awenturynu.

Model Diver – Anglerfish – Żabnica – wysokiej jakości zegarek typu nurek, który zostanie wprowadzony do sprzedaży w 2021 r. Będzie on oferowany również w przedsprzedaży. W zestawie z zegarkiem znajdzie się również scyzoryk. Model sygnowany logo Balticus posiada automatyczny japoński mechanizm. Niezwykła faktura tarczy, mechanizm z komplikacją rezerwy chodu, przemyślany tłoczony dekiel z wizerunkiem ryby – żabnicy.

Model Deep Water – kolekcja zegarków przygotowana z myślą o nurkowaniu, wprowadzona do sprzedaży w ubiegłym roku. Modele zostały wprowadzone w 6 odmianach, różniące się kolorem tarczy, jedna z wersji została pokryta powłoką PVD w kolorze złotym. Wersje z meteorytem zostały sprzedane w ekspresowym tempie.
Model Grey Seal – trzecia edycja modelu w stylu compressor, jego koperta ma dwie koronki na godzinie 2 oraz 4. W tym wydaniu pojawią się 3 kolor na tarcz – niebieski gradient, szary gradient oraz zielony gradient. Jest to wersja z automatycznym chronografem i szwajcarskim mechanizmem automatycznym Valjoux caliber 7750 z komplikacją chronografu. Kolekcja ta trafiła do sprzedaży w marcu 2021 roku.

Balticus to polska marka z pasją, tworząca doskonałe jakościowo czasomierze premium, które są dopasowane do potrzeb właściciela. Niski nakład produkcyjny daje poczucie niepowtarzalnej limitowanej edycji. Producent do tej pory wyprodukował 4500 zegarków. Balticus to także gwarancja wykonania, dbałości o detale i obsługi posprzedażowej świadczonej door to door.

Zegarki Balticus projektowane są przez Mateusza Przystała – projektanta i współzałożyciela studia D61 Design. Pierwsze zawodowe kroki stawiał już w wieku 15 lat. Wychowany na tzw. „twardym designie”, projektując przede wszystkim środki transportu (od elektrycznych rowerów po autobusy i tramwaje), choć w swoim portfolio, poza zegarkami, ma także m.in. kolekcje mebli metalowych, a nawet stację benzynową.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments