FerrumLabs, właściciel nowej marki pielęgnacyjnej premium dla mężczyzn – True™ men skin care – zapowiada na czerwiec emisję crowdinvestingową.

Planowane w ramach emisji finansowanie na poziomie niemal 1,5 mln zł, FerrumLabs chce przeznaczyć m.in. na zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu.

Marka stworzona z rynkowych i osobistych potrzeb

Maciej Adamaszek, FerrumLabs

Mimo dynamicznego wzrostu, kosmetyki dla mężczyzn stanowią wciąż jedynie 10 proc. światowego rynku kosmetycznego. Biorąc pod uwagę wspomniane trendy oraz pomyślne prognozy dla branży, kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs, a także doświadczony biznesmen i twórca marek, takich jak sieć kawiarni „W biegu Cafe” czy restauracji „Charlie Food & Friends”. Doszły do tego także osobiste doświadczenia z produktami dla mężczyzn.

„Z wiekiem zacząłem zwracać coraz większą uwagę na kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Po analizie rynku kosmetyków dla mężczyzn doszedłem do wniosku, że ciężko znaleźć preparaty w rozsądnej cenie, z dobrym, jakościowym składem, opartym na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Postanowiłem więc stworzyć własną markę czerpiącą zarówno z naturalnych składników, jak i najnowszych osiągnięć biotechnologii. Produkty, które będą „mówiły same za siebie”, bez zbędnej marketingowej otoczki przesłaniającej realny skład – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes Ferrumlabs.

Firma z międzynarodowym zasięgiem

True™ men skin care to pierwsza polska wegańska marka dla mężczyzn w segmencie premium. Pierwsza linia wypuszczona na rynek z początkiem 2021 roku – Advanced Age & Pollution Defence – to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Zapewniają one prosty rytuał pielęgnacyjny, zgodny z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny.

Kosmetyki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Polsce, a wszystkie surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. Są też wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Jeszcze w tym roku planowany jest debiut kolejnych dwóch produktów z serii przeciwstarzeniowej, które uzupełnią linię i zapewnią kompleksową pielęgnację skóry twarzy. Firma ma globalne ambicje – marka jest już dostępna w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii oraz we Włoszech.

Od kwietnia spółka może pochwalić się statusem paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W lipcu planowane jest wejście na kolejny zagraniczny rynek. Sama sprzedaż kosmetyków rośnie w średnim tempie ponad 100 proc. miesięcznie.

Dołącz do niszowego biznesu z globalnymi ambicjami

W czerwcu na platformie Beesfund ruszy kampania crowdinvestingowa True™ men skin care. W jej ramach wyemitowane zostaną akcje spółki o łącznej wartości niemal 1,5 mln zł. Zebrane środki FerrumLabs chce przeznaczyć przede wszystkim na zwiększenie skali produkcji kosmetyków True™ men skin care, rozszerzenie asortymentu, a także na prace nad nową linią produktową opartą o kolejny, globalny trend.

„Jesteśmy stosunkowo nowym graczem na rynku, dlatego liczymy na to, że emisja przyniesie nam liczne grono akcjonariuszy, z którymi zbudujemy zaangażowaną społeczność osób wierzących w nasz biznes oraz dostrzegających jego perspektywiczność. Zapraszamy do inwestycji wszystkich tych, którzy chcą rozwijać z nami nowoczesną, wyróżniającą się światową markę z globalnymi ambicjami – dodaje Maciej Adamaszek.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments