CD Projekt wchodzi w najbardziej intensywną fazę promocji tytułu Cyberpunk 2077 na 15 dni przed terminem premiery, poinformował prezes Adam Kiciński. Chce pozyskiwać jak najwięcej kooperacji z innymi markami, aby zwiększać znajomość Cyberpunk 2077. Gra, którą mają dostać gracze będzie wielka i ciężko wyeliminować wszystkie błędy, ale deweloper „wierzy, że będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy”.

Ekipa jest bardzo zaangażowana w dostarczenie gry na poziomie top quality i jestem bardzo wdzięczny za to naszym pracownikom. Dostarczymy grę na główne platformy, także od razu będzie dostępna na nextgen. Cyberpunk trafi więc do większej liczby graczy niż nasze poprzednie tytuły kiedykolwiek. Jesteśmy w zaawansowanej fazie promocji, ale najważniejsze będą pierwsze dni grudnia. Mamy reklamę na meczu NBA, mamy dużo kolaboracji z innymi markami konsumenckimi i chcemy penetrować ten kanał aby zwiększać znajomość Cyberpunka” – powiedział Kiciński podczas telekonferencji.

Wskazał, że popularność Cyberpunk 2077 rośnie, na co wskazuje 23 mln oglądalność ostatniego odcinka Night City Wire. Gra pojawi się w 55 krajach i będzie oferować łącznie 18 wersji lokalizacyjnych.

Piotr Nielubowicz, członek zarządu ds. finansowych, dodał że sprzedaż wyraźnie przechyla się w kierunku wersji cyfrowej wobec pudełkowej i doświadczenie Wiedźmina 3 pokazuje, że ta proporcja będzie się pogłębiać.

Kiciński, wskazał ponadto że aktualnie wszystko jest podporządkowane premierze Cyberpunk 2077 i dopiero po tym spółka przedstawi dalsze plany.

Dostarczymy wyjątkowe, w wielu miejscach innowacyjne doświadczenie, więc ciężko stawiać przewidywania, oczekiwania. Na tą chwilę nasz cel to oddać graczom Cyberpunk 2077 w zapowiedzianej dacie” – podkreślił Kiciński.

Zaznaczył, że gra jest tak wielka, że ciężko aby była całkowicie wolna od błędów.

Jednak wierzymy, że będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy. Wersja która idzie do kolejnych recenzji i to co ostatecznie dostaną gracze będzie lepsze od wersji udostępnionej wcześniejszym recenzentom” – stwierdził prezes.

CD Projekt nadal zadowolony z preorderów Cyberpunk 2077, poinformował członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz.

Nie ujawniamy poziomów preorder, ale podobnie jak wcześniej jesteśmy zadowoloni, ich liczba rośnie i jest wyraźnie lepiej wobec Wiedźmina 3 w analogicznym okresie. Idzie to zgodnie z naszym planem, wyniki są naprawdę dobre” – powiedział Nielubowicz podczas telekonferencji.

CD Projekt zakłada pełne wydanie Witcher Moster Slayer na 2021, poinformowal Piotr Nielubowicz, członek zarządu ds. finansowych, zaznaczył że gra jest softlaunch w kilku krajach, w tym Rosji.

Mamy dobre oceny gry, wygląda to obiecująco. W 2021 zakładamy pełne wydanie” – dodał Nielubowicz.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments