OPPO partnerem Grand Press Photo

OPPO – wiodący w skali globalnej producent urządzeń mobilnych został partnerem tegorocznej edycji Grand Press Photo, Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej. Marka została również partnerem specjalnej kategorii konkursowej przeznaczonej dla młodych fotografów – Young Poland.

Grand Press Photo to konkurs zrzeszający najbardziej uzdolnionych twórców fotografii prasowej i reportażowej, jeden z najbardziej prestiżowych konkursów fotograficznych w Polsce. OPPO, producent smartfonów docenianych za możliwości w dziedzinie mobilnej fotografii, sam także zaangażowany w inicjatywy wspierające młodych twórców, został oficjalnym partnerem Konkursu oraz Gali.
Ponadto OPPO patronuje tegorocznej kategorii Young Poland, w ramach której ogłosi laureatów oraz ufunduje nagrody. Young Poland to kategoria konkursu Grand Press Photo przeznaczona dla  młodych talentów budujących swoje portfolio na polu fotografii prasowej i dokumentalnej.
O laur w tej kategorii walczą uzdolnieni fotografowie między 18. a 26. rokiem życia, dla których będzie to debiut w konkursie. W ramach partnerstwa OPPO zostanie również fundatorem nagród w postaci najnowszych smartfonów z serii Reno3, które trafią do zwycięzców oraz zdobywców wyróżnienia za zdjęcie pojedyncze i fotoreportaż w kategorii Young Poland.
reno3.jpg

Rozwijanie i pobudzanie kreatywności oraz wspieranie młodych talentów jest w DNA marki OPPO. Od lat wspieramy twórców, także w obszarze fotografii, dzięki czemu mogą oni uzyskać nie tylko wsparcie finansowe, ale również rozgłos i renomę. Cieszymy się że oprócz działań globalnych, mamy szansę uczestniczyć w ważnych wydarzeniach lokalnych, jak właśnie Grand Press Photo, a patronat nad kategorią Young Poland możemy śmiało nazwać naturalnym rozwinięciem dla naszej obecności w Polsce” – mówi Leo Li, Dyrektor Zarządzający OPPO Polska

Grand Press Photo to najważniejszy w Polsce konkurs przeznaczony dla osób zawodowo związanych z fotografią prasową i dokumentalną, pracujących w redakcjach prasowych i internetowych, jak również agencjach fotograficznych i freelancerów. Co roku prace uczestników oceniają specjaliści w swojej dziedzinie.