Charity Safford z UberEats o bezpiecznej e-dostawie

Wyjątkowa sytuacja, w jakiej znaleźliśmy się w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, zmusiła nas do pozostania w domach, pracy zdalnej i ograniczenia interakcji społecznych. Wiele usług działa w tych okolicznościach bez przerwy, wprowadzając jednak jeszcze więcej procedur związanych z bezpieczeństwem, z myślą o klientach.

Charity Safford, General Manager na Europę Północną i Środkowo-Wschodnią w Uber Eats: W związku z tym, że coraz więcej klientów decyduje się pozostać w domu, robimy co w naszej mocy, aby wspierać lokalne społeczności w tym trudnym czasie. Przypominamy Użytkownikom o tym, jak dodawać uwagi do zamówienia, by dostawy odbywały się bezdotykowo, a także znieśliśmy opłatę za dostawę we wszystkich miastach, w których działa aplikacja. Nasze działania mają na celu nie tylko zwiększenie dostępu do możliwości zamawiania z dostawą, ale także pomoc lokalnym restauracjom”

Uber Eats przypomina, w jaki sposób bezpiecznie zamawiać posiłki z dowozem oraz wprowadza darmową dostawę we wszystkich miastach, w których działa aplikacja.

Dostawa bezkontaktowa

Użytkownicy aplikacji już od dawna mają możliwość dodania uwag do zamówienia. W odpowiedzi na obawy związane z koronawirusem oraz rosnącą tendencją do ograniczania kontaktów, pamiętajmy o możliwości skorzystania z “Dostawy bezkontaktowej”, dzięki której kurier dostarczy zamówienie bez fizycznego kontaktu i zostawi je pod drzwiami.

Płatności bezgotówkowe

W trosce zarówno o klientów, jak i dostawców Uber Eats zawiesił tymczasowo możliwość płacenia gotówką. Płatności w aplikacji umożliwiają także przekazanie np. napiwków dla dostawców.

Do 23 marca wszystkie dostawy posiłków w miastach, w których działa Uber Eats są bezpłatne. Aby skorzystać z darmowej dostawy należy wpisać kod PROMOCJA w zakładce ‘Promocje’, w aplikacji.

Opcja odbioru osobistego

W ubiegłym roku Uber wprowadził funkcję “Pick Up”, zamówionych wcześniej posiłków. Część restauracji, dostępnych na platformie, już wcześniej korzystała z tej możliwości. Dodatkowo, w najbliższych dniach planowane jest włączenie tej opcji dla wszystkich zainteresowanych partnerów restauracyjnych.