Perron, T-Mobile: Kliencie przekonaj się z gwarancją ewentualnego zwrotu

Oferta z 30-dniową gwarancją zwrotu pokazuje klientowi nasze przekonanie, że mamy najlepszą sieć i usługi. Liczymy na nowych użytkowników, którzy dzięki tej ofercie będą chcieli poznać to co mamy do zaoferowania, mówi ISBnews/ISBtech Frederic Perron, Chief Commercial Officer T-Mobile Polska.

Postanowiliśmy wejść w buty klienta, który każdego dnia jest bombardowany reklamami operatorów obiecujących, że są najlepsi, najpopularniejsi, najwięksi. To często są powierzchowne deklaracje, a klient nie wie w końcu w co wierzyć. Zdecydowaliśmy dać klientowi prosty i praktyczny wybór – zdecyduj sam. Jesteśmy tak pewni, że mamy najlepszą sieć, najlepszą obsługę klienta, że dajemy wam możliwość sprawdzenia naszych produktów i usług przez 30 dni, a w bardzo rzadkiej sytuacji kiedy ktoś nie byłby usatysfakcjonowany możesz zwrócić bez żadnych pytań i zwrócimy pieniądze na rachunek bankowy klienta w ciągu 45 dni. To pokazuje jak jesteśmy przekonani co do naszej oferty, którą przedstawiamy klientowi” – mówi Perron.

W jego ocenie oferta [z 30-dniową gwarancją zwrotu] pokazuje klientowi przekonanie, że T-Mobile ma najlepszą sieć i usługi. Klient może wybrać z planów ofertowych S, M i L i wachlarza dostępnych smartfonów i korzystać w ciągu 30 dni. Jeśli w ciągu tego okresu on lub ona stwierdzi że chce oddać z jakiekolwiek powodu, a my zwrócimy pieniądze na rachunek klienta, wskazuje Perron.

Dotychczasowi klienci znają nasze usługi i wiedzą co oferujemy, więc jeśli chodzi o tą konkretną kampanię chodzi o klientów, którzy nas nie znają, żeby dać im szansę poznania i przetestowania naszej oferty. Zawsze jesteśmy w gronie liderów dyktujących nowości w branży i zdecydowanie nie jest to nasze ostatnie słowo. Będziemy systematyczne wprowadzać kolejne nowości. Jeśli chodzi o ta konkretną ofertę uważamy, że jest ona unikalna. To nie pusta marketingowa gadka, ale prawdziwe, namacalne doświadczenie klienta. Zakładamy, że jeśli ta oferta przypadnie do gustu klientom będzie nam towarzyszyła długo” – podkreśla CCO operatora.

Podkreśla dwie aktualne tendencje rynkowe. „Jest ich oczywiście więcej i na dłuższą dyskusję, ale pierwsza to eksplozja video. Staje się ono istotną częścią stylu życia klientów, czy to video rozrywkowe czy videokomunikacja z rodziną. To sprawia, że bardzo istotna jest dla nich najlepsza jakość sieci, co my dostarczamy. Druga sprawa to czas. Twój czas jest drogi, nie chcesz go marnować na rozwiązywanie kłopotów z usługami telco. Dlatego oferujemy najlepszą obsługę klienta, który chce żeby jakikolwiek problem operator szybko rozwiązał za niego. I na tym polu również jesteśmy bardzo skoncentrowani” – wymienia Perron.

Uważa ponadto, że najważniejszym efektem oferty konwergentnej jest wysokie zadowolenie klientów.

„Twierdzę wręcz, że te wyniki przekroczyły nasze – już wysokie – założenia. To fundament do wzrostu w przyszłości. Nie ujawniamy wyników sprzedaży, ale mogę powiedzieć będzie to dla nas długa podróż konwergentnego wzrostu. Mamy bazę w postaci wysokiej satysfakcji klientów, co jest fundamentem na przyszłość. Będą dalsze nowości, także w ofercie i czekam żeby je ogłosić klientom” – podsumowuje Perron.