Sieć sklepów Biedronka na dobre rozgościła się w świecie wirtualnej rozrywki. Po ubiegłorocznym sukcesie, największa sieć handlowa w kraju wraca z nową edycją gry na platformie Roblox, tym razem z udziałem Gangu Biedroniaków. Do tej pory gra przekroczyła już w sumie 2,3 miliony zagrań. Gracze po raz kolejny mogą poznawać tajniki pracy w Biedronce, a przy okazji zbierać pluszaki w wirtualnym sklepie i wymieniać je w realnym świecie na naklejkę uprawniającą do ich odbioru. A do klientów trafiło już ponad 2,5 miliona maskotek.

Na grupie marki – Biedronka Polska – zrzeszonych jest już ponad 46 tysięcy graczy. To czyni ją największą i najszybciej rosnącą społecznością marki na Robloxie w Polsce, a także jednym z najwyżej ocenianych brandowych światów globalnie (ze średnią oceną 96%). Druga edycja zachęca nowościami. W interaktywnym świecie, gracze ponownie mogą się wcielić w rolę pracownika sklepu lub klienta, odkrywając tajniki handlu detalicznego. Jako pracownicy, zadbają o dostawy świeżych produktów z magazynu, wyłożenie towarów na półkę, zadbają o czystość, obsłużą klientów zarówno przy kasie, jak i udzielą informacji w sklepie. Klienci z kolei będą mogli realizować listy zakupów. Tym razem jednak za każde z wykonanych zadań użytkownicy mogą zbierać wirtualne pieniądze, za które mogą kupić jajko, z którego wykluje się Biedroniak. Maskotka od tej chwili będzie towarzyszyła graczowi w jego podróży w wirtualnym świecie. Dzięki wprowadzeniu systemu awansów w grze, ma on szansę ma zdobycie wirtualnej naklejki, uzyskując dostęp do quizu w aplikacji. W sklepie w tej edycji pojawiły się dodatkowo kasy samoobsługowe oraz została rozszerzona lista zadań do wykonania w magazynie.

W wyjątkowym roku dla Biedronki, która świętuje 30-lecie swojej działalności, nie mogło zabraknąć naszej obecności również w świecie wirtualnym, w którym zadebiutowaliśmy rok temu. Najliczniejszy w historii Gang Biedroniaków, składający się aż z 19 bohaterów, ma jeszcze większą niż poprzednio, interaktywną rolę. Maskotki stają się naszymi towarzyszami, które pomagają nam w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów w grze. Druga edycja „Biedronka Simulator” w ramach naszej najnowszej akcji lojalnościowej, to jeszcze więcej świetnej zabawy, która zamienia zakupy w przygodę, a przygoda w wirtualnym sklepie to kolejny poziom, na który zabieramy naszych klientów – mówi Paulina Bodnar, menedżerka ds. marketingu cyfrowego w sieci Biedronka.

Pierwsza odsłona projektu towarzyszyła zeszłorocznej kampanii Gangu Produkciaków i już w ciągu pierwszego miesiąca osiągnęła wynik 1,3 mln rozgrywek. Przez chwilę „Biedronka Simulator” znalazł się wśród 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie na całym świecie. Biedronkowy świat w Robloxie rozwija się również po zakończeniu kampanii lojalnościowej.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze