Notowane na rynku NewConnect Jujubee przekazało do wiadomości publicznej datę premiery gry strategicznej Dark Moon.
Za dystrybucję tytułu odpowiedzialny jest uznany międzynarodowy wydawca 101XP. Polska produkcja zadebiutuje na rynku jeszcze w tym miesiącu, tj. 29 października 2025 roku na PC. Tytuł pojawi się na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store.
Niewykluczone, że gra ukaże się również w przyszłości na innych platformach, w tym konsolach. Warto nadmienić, że ten autorski projekt katowickiego studia spotkał się z dużym zainteresowaniem rynku i graczy, co znalazło wyraz w rekordowej liczbie dodań Dark Moon do listy życzeń przez użytkowników platformy Steam.
„Żadna z naszych dotychczasowych gier nie spotkała się z tak dużym zainteresowaniem jeszcze przed premierą. Dark Moon to projekt, nad którym pracowaliśmy z ogromnym zaangażowaniem i ambicją stworzenia produkcji o światowym potencjale. Cieszy nas, że reakcje społeczności graczy i mediów są tak pozytywne i że tak dużo ludzi czeka na premierę” – powiedział Aleksander Korulski, Prezes Zarządu Jujubee S.A.

W okresie przedpremierowym wydawca, 101XP, będzie prowadził liczne działania marketingowe, w tym publikację informacji prasowych oraz nowego zwiastuna, który zostanie przekazany portalowi IGN. Tytuł trafi również na kilka dni przed premierą do kuratorów, mediów oraz influencerów, którzy będą mogli przygotować recenzje i materiały wideo, dodatkowo zwiększające rozpoznawalność gry wśród potencjalnych odbiorców na całym świecie.

Jednocześnie, decyzją wydawcy, zrezygnowano z publikacji planowanej wcześniej wersji Prologue, co pozwoli w pełni skoncentrować się na dopracowaniu i promocji pełnej wersji gry. Dzięki temu tytuł zyska maksymalną widoczność na platformie Steam oraz w innych kanałach cyfrowej dystrybucji.

„Jesteśmy przekonani, że Dark Moon, który rozwijaliśmy przez ponad pięć lat, ma szansę stać się najważniejszym tytułem w naszym portfolio. To połączenie strategii, survivalu i wyjątkowego klimatu, które wyróżniają nasz projekt na tle konkurencji. Liczymy, że premiera przełoży się na zauważalne wyniki sprzedażowe, co wzmocni pozycję Jujubee w segmencie niezależnych twórców gier premium” – powiedział pomysłodawca gry i Dyrektor Kreatywny Jujubee Michał Stępień.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze