W okresie przedpremierowym wydawca, 101XP, będzie prowadził liczne działania marketingowe, w tym publikację informacji prasowych oraz nowego zwiastuna, który zostanie przekazany portalowi IGN. Tytuł trafi również na kilka dni przed premierą do kuratorów, mediów oraz influencerów, którzy będą mogli przygotować recenzje i materiały wideo, dodatkowo zwiększające rozpoznawalność gry wśród potencjalnych odbiorców na całym świecie.
Jednocześnie, decyzją wydawcy, zrezygnowano z publikacji planowanej wcześniej wersji Prologue, co pozwoli w pełni skoncentrować się na dopracowaniu i promocji pełnej wersji gry. Dzięki temu tytuł zyska maksymalną widoczność na platformie Steam oraz w innych kanałach cyfrowej dystrybucji.
„Jesteśmy przekonani, że Dark Moon, który rozwijaliśmy przez ponad pięć lat, ma szansę stać się najważniejszym tytułem w naszym portfolio. To połączenie strategii, survivalu i wyjątkowego klimatu, które wyróżniają nasz projekt na tle konkurencji. Liczymy, że premiera przełoży się na zauważalne wyniki sprzedażowe, co wzmocni pozycję Jujubee w segmencie niezależnych twórców gier premium” – powiedział pomysłodawca gry i Dyrektor Kreatywny Jujubee Michał Stępień.