Armatis Polska stał się centrum rozwoju sztucznej inteligencji dla całej grupy Armatis. Europejski lider outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, wywodzący się z Francji, postawił na polsko-francuskie kompetencje technologiczne, powołując nową firmę Armatis Technology i grupę produktów technologicznych SquAire. Z nowych rozwiązań już teraz korzysta 30 klientów, a przychody firmy z tego tytułu wynoszą ponad 3 miliony euro. Polski oddział odgrywa kluczową rolę w tym procesie, stając się centrum technologicznej transformacji Armatis.
SquAire – pakiet innowacyjnych rozwiązań AI do obsługi klienta
Produkty wchodzące w skład SquiAre obejmują: moduł do automatyzacji i zwiększania wydajności w obsłudze klienta (Performance), systemy wspierające zarządzanie wiedzą (Knowledge), narzędzia do zarządzania ruchem między agentami a klientami (Interaction), a także aplikacje do usprawniania procesów wewnętrznych (Automation). Największe znaczenie dla całej grupy mają dwa pierwsze moduły, opracowane w Polsce przez lokalny zespół deweloperski. Rozwiązania te tak spodobały się w całej firmie, że polskiemu oddziałowi została powierzona rola centrum rozwoju AI dla Armatis Technology na poziomie międzynarodowym.
Moduł Performance całkowicie zmienia sposób, w jaki podchodzimy do kontroli jakości obsługi klienta. Przy pomocy ludzi mogliśmy przeanalizować zaledwie 0,5–1% rozmów czy korespondencji między agentami a klientami, co było bardzo czasochłonne i kosztowne. Dziś dzięki AI możemy weryfikować nawet 100% komunikacji, w zależności od ustaleń z klientem – mówi Przemek Paliszewski, Transformation Director w Armatis Polska.
Jak dodaje przedstawiciel Armatis, system automatycznie odsłuchuje i analizuje rozmowy pod kątem zgodności z wymaganiami klienta i przyjętymi skryptami. System jest również w stanie agregować „Voice of the Customers” – pokazując trendy, reakcje na nowe oferty, dając feedback do zespołów Customer Care lub Marketingu. Jednocześnie jest w stanie to robić nawet 10 razy szybciej niż w czasie rzeczywistym, weryfikując wszystko – od sposobu powitania, przez pytania o zgody, aż po zgodność merytoryczną, czy kompetencje miękkie. Daje to zupełnie nowe możliwości pracy nad poprawą Customer Experience.
Drugim filarem rozwoju jest moduł Knowledge, który obejmuje czat AI dla agentów oraz klientów w kanale samoobsługowym, a także aplikację odpowiedzialną za weryfikację w czasie rzeczywistym treści pisanych przez pracowników obsługi.
Ta aplikacja, instalowana na komputerze każdego pracownika, sprawdza nie tylko merytorykę, ale także stylistykę komunikacji, co pozwala zapewnić najwyższą jakość obsługi i spójność w kontakcie z klientem – wyjaśnia Paliszewski.
Z kolei moduł Interaction powstał na bazie rozwiązań wypracowanych we Francji, ale ma zostać zintegrowany z resztą systemu. Cześć SquAire Automation służy do automatyzacji wewnętrznych procesów obsługi klienta. Wszystkie rozwiązania Armatis działają w pełni na infrastrukturze IT Armatis, co oznacza, że żadne dane klientów nie trafiają do chmury ani nie są przetwarzane zewnętrznie. To ważny element strategii bezpieczeństwa, który wyróżnia ofertę firmy.






























































