MR.DIY otworzył dwa kolejne stołeczne sklepy: pierwszy w parku handlowym (Zielony Targówek) i największy w Polsce (Galeria Młociny).

Po 10 miesiącach od debiutu marki w Polsce, sieć MR.DIY aktualnie liczy 8 sklepów. Poza Warszawą, zakupy w wywodzących się z Malezji dyskontach niespożywczych mogą zrobić klienci w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. W bieżącym roku z ofertą marki zapoznają się również mieszkańcy m.in. Torunia, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego, czy Bydgoszczy.

MR.DIY na Targówku…

MR.DIY w CH Zielony Targówek to trzeci sklep sieci w Warszawie (po salonach w Galerii Wileńskiej i Blue City) i pierwszy w parku handlowym. Zajmuje on powierzchnię 894 mkw. i oferuje ponad 6 tys. produktów codziennego użytku z 10 kategorii, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, narzędzia do majsterkowania, akcesoria samochodowe, a także zabawki i artykuły dla zwierząt. Oprócz produktów marki własnej MR.DIY, klienci znajdą na półkach również wiele dobrze znanych marek w konkurencyjnych cenach.

Jako sieć sklepów z produktami dla całej rodziny, przydatnymi w każdym domu, chcemy być możliwie blisko naszych klientów. A to oznacza obecność zarówno w centrach, jak i parkach handlowych. Lokalizacja, wygodny dojazd i przestronny parking to czynniki, które są dla nas bardzo istotne w ustalaniu kierunku ekspansji” – mówi Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.

…i na Bielanach

Sklep MR.DIY uruchomiony w położonej na warszawskich Bielanach Galerii Młociny, z
powierzchnią 1231 mkw., to obecnie największy obiekt sieci w Polsce. Znajduje się on na
poziomie 1 centrum handlowego.

„Galeria Młociny to świetne miejsce na uruchomienie sklepu MR.DIY w tej części Warszawy. Dzięki połączeniu bogatej oferty handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej oraz świetnej lokalizacji w bliskim sąsiedztwie stacji metra, pętli autobusowej i tramwajowej, obiekt przyciąga ogromną liczbę klientów. Jesteśmy przekonani, że szeroki asortyment MR.DIY w atrakcyjnych cenach doskonale uzupełni ofertę Galerii Młociny i spotka się z dużym zainteresowaniem klientów” – wyjaśnia Magdalena Nazarewicz.

 „Cieszymy się, że do grona najemców naszej galerii dołącza MR.DIY. To dynamicznie rozwijający się koncept, który oferuje szeroki wybór praktycznych i przystępnych cenowo produktów. Wierzymy, że MR.DIY szybko zyska sympatię naszych klientów, poszukujących funkcjonalnych rozwiązań w jednym miejscu. Otwarcie nowego sklepu doskonale wpisuje się w naszą strategię wzbogacania oferty o różnorodne koncepty handlowe. Jesteśmy przekonani, że obecność tej marki jeszcze bardziej podniesie atrakcyjność naszej galerii i zwiększy komfort zakupów dla odwiedzających” – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

Do końca 2025 roku sieć MR.DIY otworzy w Warszawie jeszcze dwa sklepy.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze