marka Dreame sukcesywnie buduje swoją pozycję w Polsce. W parze z sukcesami sprzedażowymi idzie szereg akcji, które pokazują jak ważnym dla niej rynkiem jest nasz kraj oraz jak bardzo istotne jest utrzymywanie stałego kontaktu z odbiorcami.
W ostatnim roku Dreame przeprowadziło w Polsce wiele działań lokalnych, a do końca roku otworzy w naszym kraju jeszcze 4 Oficjalne Strefy marki – w tym dwie kolejne w Warszawie, 23 sierpnia.
Dreame nad Wisłą płynie z prądem!
Jednym z kluczowych czynników globalnego sukcesu jest dogłębne analizowanie specyfiki i potrzeb użytkowników na rynkach lokalnych. Zasada ta jest jedną z kluczowych dla marki Dreame w zakresie działania na całym świecie i doskonale widać to w Polsce.
Jednym z elementów, które są ważne dla Polaków, jest możliwość zapoznania się z urządzeniem przed jego zakupem oraz zasięgnięcia fachowej porady. Dlatego Dreame do odpowiedniego przeszkolenia sprzedawców w sieciach handlowych dołączyło szereg działań offline, które to umożliwiają. W ostatnim czasie marka prowadziła roadshow w największych polskich miastach, ale również rozwija sieć własnych punktów sprzedaży. W sierpniu i wrześniu 2024 roku marka otworzyła Oficjalną Strefę Dreame w galerii Złote Tarasy oraz pierwszy w Europie Oficjalny Sklep Dreame w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Uroczyste otwarcia tych punktów spotkały się ogromnym zainteresowaniem użytkowników oraz mediów.

Sieć ta jest stale rozwijana, a do końca 2025 roku marka ma zamiar otworzyć w Polsce jeszcze 4 Oficjalne Strefy Dreame. Najbliższe tego typu wydarzenie będzie miało miejsce już 23 sierpnia, w dwóch warszawskich galeriach handlowych – G City Targówek oraz Wola Park. Wszyscy odwiedzjący będą mogli wówczas skorzystać z wielu atrakcji, w tym m.in.:
Rabaty-niespodzianki podczas dnia otwarcia
Limitowanych ofert specjalnych (dostępne tylko w pierwszych dniach działania stref),
Prezentów i niespodzianek dla pierwszych odwiedzających,
Przeprowadzenia testów na żywo – możliwość wypróbowania wszystkich
bestsellerowych urządzeń Dreame i sprawdzenia ich możliwości w praktyce.

Coś więcej niż urządzenia
Dreame traktuje Polskę jako kluczowy rynek w Europie Środkowo-Wschodniej, co unaoczniło się bardzo wyraźnie na początku 2025 roku. W styczniu marka zorganizowała bowiem swoją pierwszą premierę produktową w naszym regionie, a miejscem wydarzenia była Aula Główna Politechniki Warszawskiej. Wydarzenie przyciągnęło liczne grono gości — nie tylko z Polski, ale też z innych krajów, w tym przedstawicieli mediów branżowych i
technologicznych. Podczas tej uroczystej premiery najnowszych urządzeń marki Dreame ogłoszono również nawiązanie współpracy z renomowaną polską marką JEMIOL. Owocem tej inspirującej kooperacji było m.in. powstanie unikalnej edycji robota Dreame X50 Ultra, która stworzona została zgodnie z wizją projektanta Łukasza Jemioła.

Nie tylko jakość produktów
Dreame doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważne jest wsłuchiwanie się w potrzeby użytkowników oraz stałe pielęgnowanie więzi z nimi. Działania, które prowadzi marka mają na celu wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom, ale również przyczynianie się do poprawy życia. W każdej kategorii produktowej Dreame stale buduje swoją pozycję na polskim rynku, a w kategorii robotów sprzątających i koszących stała się już jednym z liderów. Nie byłoby to możliwe bez odpowiedniego podejścia i kierowania się aspektami, które wychodzą daleko poza podstawową działalność marki.
O Dreame Technology
Założone w 2017 roku Dreame Technology skupia swoje działania na inteligentnych urządzeniach do użytku domowego, aby realizować wizję zwiększania jakości życia poprzez technologie.