Dynatrace, wiodący dostawca rozwiązań do obserwowalności opartych na sztucznej inteligencji, ogłosił istotne rozszerzenia możliwości swojej platformy trzeciej generacji. Dzięki tym zmianom klienci zyskują jeszcze większą wartość i kontrolę nad swoimi środowiskami. Nowa odsłona technologii łączy analitykę, AI i automatyzację, zmieniając obserwowalność w fundament dla autonomicznej inteligencji. Już dziś tysiące firm korzystają z tych możliwości, przekształcając dane w trafne decyzje i automatyczne, inteligentne działania.

Dynatrace odpowiada na potrzeby dużych i złożonych środowisk biznesowych, redefiniując obserwowalność – nie tylko dostarczając wgląd, ale również umożliwiając automatyzację w obszarach IT, chmury, bezpieczeństwa i działalności operacyjnej.

Podnosimy wartość obserwowalności i budujemy fundamenty pod przyszłość AI. Trzecia generacja platformy została zaprojektowana tak, by przekształcać ogromne ilości danych w wiedzę w czasie rzeczywistym, umożliwiając podejmowanie szybkich, trafnych decyzji i automatyzację działań – to krok w stronę autonomicznej inteligencji – mówi Bernd Greifeneder, założyciel i CTO Dynatrace.

Nowe możliwości platformy trzeciej generacji

W dobie eksplozji danych – w środowiskach opartych na chmurze, rozproszonych systemach i aplikacjach wykorzystujących AI – Dynatrace wychodzi naprzeciw wyzwaniom przedsiębiorstw. Serce platformy stanowi Grail, potężny lakehouse danych, który łączy dane z zakresu obserwowalności, bezpieczeństwa i biznesu. Dzięki niemu oraz zaawansowanej analityce i automatyzacji, firmy mogą przekształcać surowe dane telemetryczne w konkretną wartość biznesową.

Najważniejsze nowe funkcje obejmują:

  • Rozwój chmurowy i AI dla zespołów deweloperskich

Programiści mogą łatwo gromadzić i analizować dane z architektur serverless i chmurowych, korzystając z samoobsługowych narzędzi. Dynatrace upraszcza wizualizację danych i wprowadza nowatorski debuger, który może działać równolegle dla tysięcy sesji – bez przerywania działania aplikacji i z zachowaniem prywatności.

Serwer MCP umożliwia integrację danych obserwowalności z przepływami pracy wspieranymi przez AI, co ułatwia projektowanie, poprawia bezpieczeństwo i przyspiesza rozwiązywanie problemów – bez potrzeby opuszczania środowiska IDE.

  • Prewencyjne operacje dzięki agentowej AI

Davis AI rozszerza swoje możliwości w zakresie automatycznej analizy przyczyn problemów i ich rozwiązywania. Dzięki funkcjom agentowym umożliwia zapobieganie awariom oraz automatyczne działania naprawcze, nawet w złożonych środowiskach z wieloma zespołami. Nowe funkcje to m.in. interaktywne rekomendacje i przystępne wyjaśnienia w języku naturalnym.

Davis CoPilot pozwala użytkownikom korzystać z języka naturalnego do tworzenia analiz, przepływów pracy, czy dashboardów, integrując się z innymi technologiami i narzędziami.

  • Nowe podejście do zarządzania logami

Dynatrace zapewnia natychmiastową analizę logów w kontekście pozostałych danych obserwowalności – zarówno za pośrednictwem aplikacji Logs, jak i dzięki wsparciu CoPilota.

Wprowadza elastyczne modele cenowe (na podstawie zużycia i retencji danych) oraz przechowywanie danych „hot/hot” nawet do 10 lat.

Dzięki możliwości obsługi danych w skali petabajtów dziennie, firmy mogą łatwo zarządzać logami z całego przedsiębiorstwa. Zbieranie logów z Kubernetes zostało uproszczone -bez złożonych konfiguracji, silosów, indeksów i skomplikowanych schematów.

W świecie, gdzie ilość danych podwaja się co kilka lat, a cyfrowe środowiska stają się coraz bardziej dynamiczne i skomplikowane, same informacje to za mało. Nasze nowe funkcje umożliwiają inteligentną automatyzację, która pomaga zespołom szybciej zrozumieć złożoność systemów i lepiej realizować cele biznesowe – mówi Steve Tack, Chief Product Officer Dynatrace.

Co mówią klienci?

Air France-KLM: Funkcje AI i predykcji od Dynatrace okazały się kluczowe. Mamy pewność, że każdy problem zostanie szybko rozwiązany, co znacząco ogranicza wpływ na operacje i przychody. – Jos Kerssens, SVP IT Operations & Cloud Transformation

TELUS: AI jest podstawą naszej transformacji cyfrowej. Dzięki Dynatrace zoptymalizowaliśmy procesy, a czas rozwiązania incydentów skrócił się do minut – od wykrycia do pull requestu. – Kulvir Gahunia, Director, Site Reliability Office

Współpraca z partnerami

Dynatrace współpracuje z liderami branży, jak DXC, by jeszcze skuteczniej wspierać klientów w transformacji cyfrowej.

Dzięki połączeniu doświadczenia DXC z możliwościami Dynatrace, pomagamy w modernizacji aplikacji i pełnym wykorzystaniu potencjału AI – mówi James Taylor, Global GM, DXC Technology.

Opinie ekspertów

Nowa platforma Dynatrace to ogromny krok naprzód w zarządzaniu złożonością środowisk chmurowych i opartych na AI. Dzięki unifikacji danych i automatyzacji procesów, umożliwia firmom wdrażanie operacji autonomicznych w skali globalnej – mówi Rob Strechay, Managing Director & Principal Analyst, theCube Research.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze