Klarna, globalna sieć płatności, rozszerza współpracę z firmą Kazar. Klienci sklepu internetowego polskiej marki modowej mogą skorzystać z rozwiązań płatniczych oferowanych przez Klarnę, takich jak „Zapłać za 30 dni” oraz „Zapłać w 3 ratach 0%”. Usługi dostępne są dla kupujących w całej Europie, w tym w Polsce.
Wdrożenie przez Klarnę elastycznych form finansowania w sklepie internetowym Kazar to kolejny etap rozwoju partnerskiej relacji obu firm. Po przystąpieniu marki modowej do programu afiliacyjnego fintechu w ubiegłym roku, teraz w jej sklepie online pojawiły się opcje płatności odroczonych i ratalnych, dostępne dla klientów w Europie, w tym także w Polsce.
Dzięki temu konsumenci mogą dokonać zakupów z możliwością zapłaty po 30 dniach lub rozłożyć spłatę na 3 nieoprocentowane raty, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wybrania tej drugiej opcji wystarczy podpiąć kartę płatniczą lub kredytową w momencie płatności i środki o równowartości pierwszej raty pobiorą się automatycznie, a pozostałe dwie raty zostaną pobrane w ciągu 60 dni (co 30 dni każda). Przed każdą planowaną płatnością użytkownik otrzyma powiadomienie.
Cieszymy się, że polska marka Kazar, odnosząca sukcesy i zdobywająca uznanie także na rynkach międzynarodowych, zdecydowała się wprowadzić w swoim sklepie internetowym płatności odroczone i ratalne Klarny. Pragniemy wspierać naszego partnera w dalszej ekspansji oraz w dostarczaniu klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Współpraca z firmą Kazar to dla nas przykład partnerskiego podejścia do rozwoju nowoczesnych usług płatniczych – powiedział Łukasza Dwulit, head of CEE w Klarnie.
Priorytetem dla naszej firmy jest zapewnienie klientom jak największej swobody i komfortu zakupów. Dzięki współpracy z Klarną możemy zaoferować kupującym w naszym sklepie online innowacyjne rozwiązania płatnicze, które pozwalają na zakup produktów bez obaw o natychmiastowe obciążenie budżetu. Widzimy, że płatności odroczone i ratalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród naszych użytkowników i jesteśmy przekonani, że nowe opcje dodatkowo zwiększą ich satysfakcję z zakupów – powiedział Arkadiusz Brzostowski, chief growth officer w Kazar.