Firma doradczo-technologiczna Future Mind poszerzyła grono swoich klientów o największego operatora sieci komórkowych w Polsce – Orange. Tym samym marka wkracza w nową dla siebie branżę – sektor usług telekomunikacyjnych na polskim rynku. W ramach współpracy eksperci Future Mind stworzyli zupełnie nową odsłonę strony internetowej dla usługi subskrypcyjnej Orange Flex, która obsługuje ponad 300 tysięcy użytkowników.

W obliczu nowych możliwości

Firma doradczo-technologiczna Future Mind, rozpoczęła działalność w nowym dla siebie środowisku i podjęła współpracę z marką Orange, dla której zrealizowała projekt redesignu strony internetowej Orange Flex. Głównymi celami projektu było opracowanie przykuwającego wzrok wyglądu, maksymalizacja konwersji, a także skupienie na rozwiązaniu „mobile first”.

Orange Flex potrzebował atrakcyjnej wizualnie strony, która przekonałaby odwiedzających do wypróbowania usługi i pobrania aplikacji służącej do aktywacji numeru oraz zarządzania subskrypcją. Po wewnętrznych analizach i konsultacjach z klientem zaprojektowaliśmy przykuwającą uwagę stronę internetową oraz wsparliśmy Orange w optymalizacji istniejącej architektury informacji. Jest to kolejny responsywny projekt webowy w naszym portfolio, które niebawem powiększy się o następne realizacje na dużą skalę. – mówi Łukasz Okoński, Head of Product Design w Future Mind.

Design, który przyciąga

Nowa strona Orange Flex została zaprojektowana z myślą o pokoleniu Z oraz millenialsach, czyli głównych grupach docelowych subskrypcji. Jednym z kluczowych wyzwań było stworzenie interaktywnego projektu, który byłby odpowiedni dla tych odbiorców. Aby to osiągnąć, należało stworzyć sposoby komunikowania oferty Orange Flex w zwięzły, ale dynamiczny sposób, za pomocą storytellingu i przyciągających wzrok wizualizacji. Aktualnie usługi są prezentowane poprzez atrakcyjne animacje, mające sprawić, że każda wizyta na stronie Orange Flex będzie dla użytkownika intuicyjnym doświadczeniem zapewniającym przejrzystość oferty oraz łatwość w nawigacji.

Naszymi głównymi potrzebami w tym projekcie było stworzenie dla Orange Flex strony, która oprócz odświeżonego designu zapewniłaby przede wszystkim lepsze doświadczenie użytkownikom mobile’owym. Zależało nam również na uporządkowaniu architektury informacji w menu oraz na spójności graficznej zarówno z aplikacją, jak i z formatem komunikacyjnym Orange Flex. Future Mind zaproponowało nam bardzo ciekawe i świeże podejście, dzięki któremu strona wyświetlana na smartfonach zyskała apkowy sznyt, podkreślający charakter usługi. Nowa nawigacja nawiązuje do rozwiązań stosowanych w aplikacjach mobilnych, a ścieżka użytkownika czytelnie prowadzi do pobrania aplikacji, co jest dla nas kluczowe w kontekście zwiększania konwersji. Kropką nad „i” są defaultowy dark mode i interaktywne rozwiązania wizualne. Dzięki kreatywnym spotkaniom zespołu Flexa z ekspertami z Future Mind udało się wypracować wielopoziomowy efekt, adresujący wyzwania z obszarów UX, SEO, komunikacji i sprzedaży. – mówi Maciej Żulewski, Dyrektor Oferty Flex. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments