Twórca aktuariatu w Polsce, założyciel i pierwszy prezes Polskiego Stowarzyszenia Aktuariuszy, Krzysztof Stroiński, dołącza do zespołu Future.Company. Wraz z Andym Woynarowskim stworzą ofertę wsparcia procesu transformacji cyfrowej dedykowaną dla sektora ubezpieczeniowego. Będzie się ona koncentrowała na digitalizacji kanałów sprzedaży.

W szeregi Future.Company, wspierającej liderów biznesu w procesie ucyfrowienia, wstępuje Krzysztof Stroiński — jeden z pierwszych polskich aktuariuszy (Licencja Aktuarialna nr 0006), doktor matematyki i statystyki aktuarialnej, twórca (na zaproszenie Leszka Balcerowicza) Letniej Szkoły Nauk Aktuarialnych, kształcącej aktuariuszy w Polsce, który przez 16 lat związany był z Deloitte, jako kierownik zespołu Actuarial and Insurance Solutions.

Cieszę się, że Krzysztof dołącza do nas właśnie teraz, gdy postanowiliśmy rozwinąć skrzydła i zawalczyć o sektor ubezpieczeniowy, tworząc sprofilowaną ofertę. Jego ponadtrzydziestoletnie doświadczenie sprawi, że będziemy w stanie wesprzeć transformację cyfrową branży ubezpieczeniowej w oparciu o silną podbudowę merytoryczną. Rzadko kto tak dogłębnie zna i rozumie specyfikę tego obszaru. – mówi Olgierd Cygan, Managing Partner Future.Company.

Eksperci zauważają, że większość firm w Polsce ma obawy związane z przeprowadzeniem transformacji cyfrowej. Wykazało to chociażby badanie zrealizowane w 2021 r. przez Kantar Polska na zlecenie Future.Company pt.: „Stan transformacji cyfrowej w Polsce” Aby pomóc przezwyciężyć te obawy, nie wystarczą tylko dobre chęci i znajomość świata digital. Potrzebna jest także rozległa wiedza na temat danego sektora. Stąd wzięła się idea zaproszenia do współpracy Krzysztofa Stroińskiego przy tworzeniu propozycji dla firm ubezpieczeniowych.

Zawsze cieszy mnie perspektywa implementacji mojej wiedzy i mojego doświadczenia na nowym polu zawodowym. Nie ukrywam, że propozycja dołączenia do Future.Company — spółki, której misją jest wparcie polskich firm w procesie digitalizacji — od początku mnie zaintrygowała. — mówi Krzysztof Stroiński, nowy Partner Future.Company.

Partnerzy Future.Company podkreślają, że trwająca obecnie pandemia Covid-19 pogłębiła przepaść między przedsiębiorstwami, które przeszły proces transformacji cyfrowej, a tymi, które wciąż go unikają. Przewagę zakładów ubezpieczeniowych, które zdecydowały się na ucyfrownienie, dostrzega szczególnie Andy Woynarowski, który koordynował część kreatywną projektu pełnej digitalizacji procesów z obszarów sprzedaży, posprzedaży, likwidacji szkód, raportowania i zarządzania siecią sprzedaży dla jednego z czołowych polskich towarzystw.

Digitalizacja kanałów sprzedaży jest ogromną potrzebą każdej organizacji w dzisiejszym świecie i z branżą ubezpieczeniową nie jest inaczej. Nie ograniczamy się jedynie do kanałów sprzedaży bezpośredniej w ramach portali ubezpieczeniowych online – skupiamy się na szerokim wsparciu towarzystwa ubezpieczeniowego w najróżniejszych kanałach dystrybucji. Merytoryczne wsparcie Krzysztofa oraz jego doświadczenie w konsultingu pozwoli nam już wkrótce zaprezentować sfokusowaną ofertę, a zainteresowanym podmiotom – sprawnie przejść proces transformacji cyfrowej i tym samym ostatecznie wprowadzić swoją działalność w XXI wiek. – mówi Andy Woynarowski, partner Future.Company.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze