Nowa wiceprezes SAP ma wzmocnić działania sprzedażowe koncernu na rzecz rynku małych i średnich firm (MSP) w Polsce, co oznacza docelowo utrwalanie obecności SAP Polska w segmencie, a także poszerzanie portfolio klientów firmy o marki pochodzące ze wszystkich 27 branż, dla których SAP oferuje dedykowane rozwiązania z zakresu transformacji cyfrowej.
„General Business, czyli rynek małych i średnich przedsiębiorstw, to dla SAP coraz ważniejszy segment rynku. Obecnie MSP stanowią aż 80% klientów SAP na całym świecie. Na upowszechnienie usług dla tego sektora, w ostatnich latach, ogromny wpływ miał m.in. cloud computing. Rozszerzające się portfolio rozwiązań chmurowych oraz w pełni skalowalnych systemów SAP, dopasowanych do potrzeb rozwijających się firm MSP, daje im coraz większe szanse korzystania z potencjału technologii. Chcemy wzmacniać świadomość sektora MSP oraz pokazywać, jak wiele może zyskać na transformacji cyfrowej” – mówi Izabela Wic, Wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży General Business w SAP Polska.
Nowa wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży General Business będzie tworzyć i realizować strategię współpracy przy ofercie General Business wielu działów firmy: Business Development, Marketingu oraz Presales. Oprócz sprzedaży bezpośredniej Izabela Wic będzie nadzorować także rozwój działań sprzedażowych pośrednich, realizowanych we współpracy z rynkiem partnerów SAP.
Izabela Wic w strukturach SAP Polska działa od 2014 roku. Od początku swojej obecności w firmie odpowiadała za rozwój projektów i oferty skierowanej do klientów z branży MSP. Do organizacji dołączyła jako Key Account Manager, awansując następnie na stanowisko Demand Manager. Przed dołączeniem do zespołu SAP, Izabela Wic pełniła role menedżerskie i eksperckie w Xerox Polska oraz w instytucjach publicznych.