Druid AI, amerykańska firma będąca liderem innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji, zaprezentowała dziś w Londynie, podczas wydarzenia Symbiosis 4, swoje najbardziej zaawansowane technologicznie dotąd osiągnięcie: Virtual Authoring Teams — nową generację samo-budujących się agentów AI, które potrafią projektować, testować i wdrażać inne agenty AI. Ta przełomowa technologia pozycjonuje Druid AI jako warstwę orkiestracji zorientowaną na człowieka, przeznaczoną do wdrażania autonomii w skali korporacyjnej.
Druid AI naśladuje funkcjonowanie centrów kompetencji znanych ze świata biznesu, pełniąc rolę „fabryki” automatyzacji z wykorzystaniem AI. Dzięki tej innowacji, napędzanej przez silnik orkiestracyjny DRUID Conductor, automatyzacja korporacyjna wychodzi poza rozproszone narzędzia w kierunku mierzalnych rezultatów biznesowych, z wbudowanym śledzeniem ROI w każdym procesie. Realizując swoją misję mającą uczynić AI dostępną dla każdego, Druid AI umożliwia użytkownikom biznesowym współtworzenie inteligentnych agentów poprzez naturalną interakcję — nawet 10-krotnie szybciej — podczas gdy zespoły techniczne mogą skalować wdrożenia w tempie korporacyjnym: ponad 25 agentów miesięcznie, z pełną orkiestracją i kontrolą zgodności.
Dzięki firmie Druid sztuczna inteligencja naprawdę działa. Rozumuje. Sama się testuje. I dostarcza wyniki, którym można ufać — z wbudowaną przejrzystością, dokładnością i kontrolą. Firmy mogą wreszcie połączyć technologię, dane oraz wiedzę i doświadczenie ludzi w spójny, inteligentny i rozliczalny system. Mogą więc już dziś przynosić wymierny zwrot z inwestycji, jednocześnie budując innowacje na przyszłość — mówi Joe Kim, CEO Druid AI.
Firma zaprezentowała również Druid Agentic Marketplace — starannie dobrany i zarządzany ekosystem gotowych do wdrożenia agentów AI dla takich sektorów, jak bankowość, opieka zdrowotna, szkolnictwo wyższe czy ubezpieczenia. Przyspieszając uzyskiwanie wymiernych korzyści biznesowych dzięki sztucznej inteligencji, każde rozwiązanie, charakteryzuje się poziomem zarządzania i bezpieczeństwa klasy korporacyjnej i umożliwia bezpośrednie przejście do autonomicznej AI.
Równocześnie z tymi innowacjami firma Druid AI ogłosiła odświeżenie marki oraz identyfikacji wizualnej, podkreślających podejście oparte na dowodach, a nie obietnicach. Trzy filary, na których opiera się działalność firmy – Kontrola, Precyzja i Rezultaty – odzwierciedlają misję firmy DRUID, zorientowaną na człowieka: sztuczną inteligencję działającą w sposób zrozumiały dla użytkownika, przynoszącą realne efekty biznesowe i poprawiającą jakość życia.
Dzięki ponad 65 nowym funkcjom oraz głębokiej integracji z takimi platformami, jak Genesys, Microsoft, Avaya, Oracle i Salesforce, Druid AI wspiera przedsiębiorstwa w łączeniu sztucznej inteligencji, systemów i danych w jeden inteligentny i spójny ekosystem, w którym każda interakcja tworzy wartość. Od agencji rządowych USA i narodowych systemów opieki zdrowotnej po globalne telekomy i sieci uniwersyteckie — platforma Agentic AI firmy Druid już teraz obsługuje ponad 100 milionów interakcji miesięcznie.






























































