Google Cloud ogłasza wprowadzenie Gemini Enterprise, platformy która ma pomóc organizacjom w wykorzystaniu agentów AI, by zwiększać produktywność, zaangażowanie klientów i innowacyjność.

Firmy na całym świecie mogą już korzystać z Gemini Enterprise – platformy, która oferuje intuicyjny czat Gemini jako główny punkt dostępu do AI w środowisku pracy. Rozwiązanie łączy sześć kluczowych elementów:

Platforma wykorzystuje najnowocześniejsze modele Gemini, które stanowią fundament systemu i zapewniają wsparcie AI we wszystkich obszarach działania. Dzięki środowisku typu no-code każdy użytkownik – od zespołów marketingowych po zespoły finansowe – może pracować z danymi i wykorzystywać agentów AI do automatyzacji procesów w firmie.
Już od pierwszego dnia wdrożenia Gemini Enterprise zapewnia korzyści dzięki agentom AI stworzonym przez Google do realizacji wymagających zadań – od analizy danych po złożone badania. Firmy mogą łatwo rozszerzać ich funkcje, dodając własnych agentów lub korzystając z rozwiązań partnerów Google Cloud.

Skuteczność agenta zależy od jakości informacji, do których ma dostęp, dlatego Gemini Enterprise bezpiecznie łączy się z danymi firmy niezależnie od tego, gdzie się znajdują – od Google Workspace i Microsoft 365 po systemy takie jak Salesforce czy SAP. Dzięki centralnemu systemowi zarządzania organizacje mogą monitorować, zabezpieczać i przeprowadzać audyty wszystkich agentów AI z jednego miejsca. Rozwiązanie zostało zbudowane w oparciu o zasadę otwartości i globalny ekosystem ponad 100 000 partnerów. Zapewnia to klientom wybór i sprzyja innowacyjności.

Łącząc wszystkie te elementy w jednym interfejsie, Gemini Enterprise zmienia sposób pracy zespołów. Wykracza poza proste zadania, automatyzując procesy i pomagając osiągać lepsze wyniki biznesowe, a wszystko to w bezpiecznej infrastrukturze Google Cloud.

Wiele firm oferuje modele i narzędzia AI, ale w praktyce przekazuje tylko pojedyncze elementy układanki, a nie kompletną platformę. W efekcie to zespoły muszą wszystko łączyć samodzielnie, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne, czyli na tworzeniu wartości z AI. Dlatego powstało Gemini Enterprise, czyli pełna, zintegrowana platforma AI, obejmująca wszystko: od zaawansowanych procesorów Tensor Processing Units, przez modele Gemini najnowszej generacji, po agentów AI, którzy automatyzują codzienne procesy i wspierają pracowników w realizacji zadań. W ten sposób rozumiemy prawdziwą transformację cyfrową – spójną, inteligentną i gotową do działania od pierwszego dnia” – powiedział Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud.

Nowa definicja produktywności dzięki Workspace

Gemini Enterprise sprawia, że AI staje się częścią codziennej pracy zespołowej.
Nowe funkcje Workspace, zintegrowane z Gemini Enterprise, otwierają zupełnie nowy poziom kreatywności i produktywności oraz przyspieszają codzienną pracę całej organizacji.

Wideo: Dzięki Google Vids organizacje mogą teraz przekształcać istniejące materiały, na przykład prezentację, w zupełnie inny format: angażujące wideo, wzbogacone o scenariusz i narrację lektorską wygenerowane przez AI. 2,5 miliona osób korzysta z Vids każdego miesiąca.

Głos: Klienci biznesowi mogą korzystać z tłumaczenia symultanicznego w Google Meet. Technologia ta wykracza poza dosłowne tłumaczenie słów, oddaje naturalny ton i emocje rozmówców, dzięki czemu rozmowy przebiegają płynnie, niezależnie od języka.

„Nie chodzi jedynie o ułatwienie realizacji pojedynczego zadania” – podkreślił Thomas Kurian. „Chodzi o to, by całe procesy biznesowe stały się inteligentniejsze, dzięki lepszemu wykorzystaniu danych z dokumentów, aplikacji, poczty i czatów firmowych oraz automatyzacji pracy z pomocą agentów AI.”

Od danych do decyzji – szybciej niż kiedykolwiek

Skuteczność agenta AI zależy od jakości danych i kontekstu, w jakim działa. Dzięki integracji z zasobami organizacji, bez względu na ich lokalizację, Gemini Enterprise zapewnia pełny kontekst działania oraz dokładne, wiarygodne i relewantne rezultaty.

Google Cloud wprowadza nowego agenta Data Science Agent – rozwiązanie, które automatyzuje procesy pozyskiwania i porządkowania danych, przyspiesza identyfikację wzorców i usprawnia rozwój modeli analitycznych. Z nowego agenta korzystają już m.in. Morrisons, Vodafone oraz Walmart, którzy dzięki niemu przyspieszają przetwarzanie danych i udoskonalają obsługę klientów.

Nowe podejście do obsługi klienta

Zaangażowanie klientów to jeden z najważniejszych obszarów wykorzystania sztucznej inteligencji. Google Cloud prezentuje nowe funkcje w ramach Customer Engagement Suite – konwersacyjnego rozwiązania AI, które wspiera obsługę klientów w kanałach internetowych, mobilnych, call center oraz w punktach sprzedaży. To narzędzie pomaga doradcom w odpowiadaniu na pytania konsumentów i w realizacji zadań.

Wśród nowych funkcji Customer Engagement Suite można znaleźć:

Tworzenie agentów: Nowy, prosty w obsłudze wizualny kreator typu low-code, który pozwala stworzyć agenta do obsługi klienta i skonfigurować go dla różnych kanałów – call center, internetu, aplikacji mobilnych, e-maila i czatu – w nawet 40 językach.
AI jako źródło inteligencji systemu: Agenci nowej generacji, bazują na modelach Gemini o najwyższej na rynku dokładności i szybkości działania.

Szybsze efekty z AI: Nowe usługi wspierające rozwój agentów AI oraz zestaw gotowych agentów do konkretnych zadań, które umożliwiają szybsze niż kiedykolwiek wcześniej tworzenie, testowanie, wdrażanie i monitorowanie rozwiązań.

Integracja z Gemini Enterprise: Bezpośrednia integracja z Gemini Enterprise zapewnia większą personalizację interakcji z klientami i centralne zarządzanie wszystkimi agentami.

Wszystkie powyższe, nowe funkcje, które dają klientom możliwość tworzenia i wdrażania prawdziwych agentów konwersacyjnych nowej generacji, są od dziś dostępne w wersji testowej i w najbliższych miesiącach zostaną zintegrowane z Gemini Enterprise.

Efekty, jakie klienci osiągają dzięki pakietowi Customer Engagement Suite, są wymierne. Chatbot „Bene”, stworzony przez Commerzbank, samodzielnie obsłużył i rozwiązał 70% z ponad dwóch milionów zapytań klientów. Mercari prognozuje zwrot z inwestycji w rozwiązania AI na poziomie 500%, dzięki ograniczeniu liczby zadań konsultantów o 20%. Banco BV automatyzuje procesy analityczne, dostarczając doradcom klienta lepsze rekomendacje oparte na danych, a Harvey dzięki rozwiązaniom zbudowanym na modelu Gemini, pomaga zespołom prawnym oszczędzać czas, automatyzując analizy i zadania związane z obszaru compliance.

Wspieranie programistów i partnerów

Google Cloud konsekwentnie buduje otwarty ekosystem AI, wspierany przez ponad 100 000 partnerów na całym świecie – od infrastruktury i narzędzi, po oprogramowanie oraz usługi. Teraz firma wzmacnia ten ekosystem w czterech kluczowych obszarach:

Integracje międzyplatformowe – dzięki współpracy z partnerami takimi jak Box, OpenText, ServiceNow i Workday, organizacje mogą od razu korzystać z ulepszonych procesów i automatyzacji między różnymi systemami.

Globalna skala wdrożeń – dzięki współpracy z partnerami strategicznymi, m.in. BCG, Capgemini, HCLTech, Infosys, McKinsey, TCS i Wipro, którzy wspierają organizacje w planowaniu, wdrażaniu i tworzeniu dedykowanych agentów AI, co przyspiesza wdrożenie i wykorzystanie platformy Gemini Enterprise. Firmy takie jak Accenture, Deloitte, KPMG, Cognizant, Capgemini, Infosys, TCS i Wipro już korzystają z Gemini Enterprise wewnętrznie i rozszerzają zakres swoich usług wokół tej platformy.

Zaufana wyszukiwarka AI Agent Finder – umożliwia wybór spośród tysięcy agentów zweryfikowanych pod kątem bezpieczeństwa i interoperacyjności.

Nowe możliwości monetyzacji – partnerzy mogą wprowadzać swoje rozwiązania na rynek i docierać z nimi do milionów klientów dzięki nowym ścieżkom partnerskim w ekosystemie Google Cloud.

By pomóc firmom szybciej wdrażać sztuczną inteligencję, Google Cloud wprowadza nowe programy edukacyjne, które wspierają rozwój kompetencji i efektywne wykorzystanie AI w organizacjach.

Google Skills, nowa, bezpłatna platforma szkoleniowa, która w jednym miejscu gromadzi ponad 3 000 kursów z całego ekosystemu Google – od Gemini Enterprise i Google DeepMind, po Grow with Google i Google for Education.

Program Gemini Enterprise Agent Ready (GEAR), nowy program edukacyjny, którego celem jest przeszkolenie miliona deweloperów w zakresie tworzenia agentów AI gotowych do zastosowania w środowisku biznesowym.

Gemini Agent Foundry, globalna inicjatywa łącząca hackathon z platformą wymiany wiedzy, która buduje społeczność twórców agentów klasy enterprise i umożliwia dzielenie się gotowymi rozwiązaniami.

Nowy zespół ekspertów Google Cloud – Delta – który wspiera organizacje w rozwiązywaniu najbardziej złożonych wyzwań technologicznych, współpracując bezpośrednio z ich zespołami.

„Gemini Enterprise zmienia sposób, w jaki organizacje korzystają ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy. Naszym głównym celem jest zapewnienie, by wszyscy pracownicy mogli w pełni wykorzystać potencjał, jaki oferuje Google AI. Będziemy aktywnie wspierać ich na każdym etapie tej drogi” – podsumował Thomas Kurian, dyrektor generalny Google Cloud.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze