Szacunkowe wyniki za 2021 rok spółki DataWalk wskazują na wyższy wzrost przychodów niż założenia jej strategii – spółka podała, że szacunkowe przychody wyniosły 30,78 mln zł, co stanowi wzrost o 96% w stosunku do poprzedniego roku.
Zgodnie z naszą publiczną od wielu lat strategią, na tym etapie rozwoju, chcemy rosnąć min. 70% rocznie w zakresie przychodów i podobny wzrost antycypował rynek na przykładzie raportów analitycznych, które wskazywały na oczekiwanie około 75% wzrostu przychodów. – wskazuje Łukasz Socha, członek zarządu i CFO DataWalk SA.
Szacunkowe koszty operacyjne Grupy DataWalk w 2021 roku wynoszą ok. 37,38 mln zł i wzrosły o 68% w porównaniu z 2020 rokiem, kiedy to wynosiły 22,26 mln zł. Szacunkowa strata netto wyniosła 1,65 mln zł, wobec 6,32 mln zł w roku ubiegłym.
Zgodnie z naszą strategią jesteśmy w cyklu inwestycyjnym i tak jak przychody w 2021 roku były efektem pracy zespołu sprzedażowego, w który zainwestowaliśmy w 2019 roku, kiedy to mieliśmy 14,63 mln zł kosztów rocznie, tak dzisiaj inwestujemy we wzrost w przyszłych latach. Kontynuujemy rozwój, celując w maksymalizację budowy wartości dla akcjonariuszy i będziemy konsekwentnie realizować naszą strategię. — komentuje Socha.