DataWalk, innowacyjna polska spółka technologiczna i dostawca zaawansowanej platformy analitycznej, ogłosiła wstępne wyniki finansowe za trzeci kwartał 2025 roku. Szacunkowe, skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 31,1 mln zł, wobec 15,5 mln zł w trzech kwartałach 2024 r., co oznacza wzrost o 100% rok do roku.
W ujęciu ostatnich 12 miesięcy przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 40.2 mln zł (73% wzrostu rok do roku) co jest najwyższym wynikiem w historii spółki.
„Istotny wzrost przychodów zarówno w ujęciu od początku roku (YTD) jak i w okresie ostatnich 12 miesięcy (TTM) to mocny sygnał, że nasza strategia koncentracji na dużych, strategicznych klientach przynosi efekty. Należy jednak podkreślić, że jesteśmy dopiero na początku budowania naszej pozycji w tym wymagającym segmencie rynku. Kontrakt z kluczową europejską agencją bezpieczeństwa to dla nas niezwykle ważny punkt walidujący. Potwierdza, że w czasie, gdy Europa redefiniuje swoje priorytety i zwiększa inwestycje w bezpieczeństwo, DataWalk jest postrzegany jako wiarygodny i strategiczny partner technologiczny. Każdy taki sukces to fundament pod dalsze skalowanie sprzedaży i wykorzystanie tej historycznej szansy rynkowej – powiedział Paweł Wieczyński, prezes zarządu DataWalk S.A.
Wzrost przychodów idzie w parze z poprawą rentowności.
„DataWalk wciąż znajduje się na wczesnym etapie rozwoju, dlatego skupiamy się przede wszystkim na szybkim wzroście przychodów i efektywnym wykorzystaniu zasobów – mówi Łukasz Socha, CFO DataWalk S.A.
Jednym z najważniejszych wskaźników dla firm technologicznych na wczesnym etapie jest tzw. Rule of 40. Łączy on dwa kluczowe elementy: tempo wzrostu przychodów oraz rentowność (mierzoną skorygowaną EBITDA).
„Jestem bardzo dumny, że po raz pierwszy w historii DataWalk spełnił ten wskaźnik. Nasz wynik to 75 licząc od początku roku (YTD) oraz 49 za ostatnie dwanaście miesięcy (TTM). To efekt dynamicznego wzrostu i rozsądnego zarządzania zasobami – ludźmi, technologią i kapitałem, który pozyskaliśmy w ostatnim czasie – dodaje Socha.
Dynamiczny wzrost przychodów jest dowodem na rosnące przekonanie klientów do unikatowej technologii DataWalk – europejskiej platformy dającej realne narzędzia do rozwiązywania najtrudniejszych problemów z zakresu bezpieczeństwa państwa, AI i analityki biznesowej.
Platforma DataWalk, i model biznesowy wokół niej, bazuje na transparentności i zapewnieniu klientom pełnej autonomii. Tę filozofię doceniają zarówno instytucje rządowe, co potwierdza niedawny kontrakt z istotną europejską agencją bezpieczeństwa, jak i czołowe podmioty komercyjne, włączając w to światowe banki takie jak: Barclays, Morgan Stanley czy Rabobank.
Idąc za ciosem dynamicznego wzrostu, spółka ogłosiła w ostatnich dniach wzmocnienie zespołu zarządzającego. Do DataWalk dołączył Peter Sofarelli – nowy VP of Global Sales, menedżer z międzynarodowym doświadczeniem w skalowaniu sprzedaży technologicznej.
„Wzmocnienie globalnych kompetencji sprzedażowych to kolejny krok w realizacji naszej strategii wzrostu. Chcemy w pełni wykorzystać momentum, które zbudowaliśmy w ostatnich miesiącach – podsumował Paweł Wieczyński.





























































