Korea Creative Content Agency (KOCCA), instytucja działająca pod auspicjami Ministerstwa Kultury, Sportu i Turystyki Republiki Korei, ogłasza szczegóły K-Content Expo Poland 2025 – trzydniowego wydarzenia biznesowego, które połączy czołowe firmy koreańskiej branży kreatywnej z partnerami z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej. KOCCA nadzoruje i koordynuje promocję koreańskiej branży kreatywnej na świecie.

K-Content Expo Poland odbędzie się w dniach 5–7 listopada 2025 roku w Pałacu Kultury i
Nauki w Warszawie. To trzy dni rozmów o biznesie, strefa wystawiennicza oraz zainaugurowanie biura KOCCA w Warszawie. Ukoronowaniem wydarzenia będzie koncert z udziałem gwiazd K-pop i K-drama.

K-Content Expo Poland

Pierwszy taki event w Polsce

K-Content Expo Poland 2025 to kompleksowa platforma współpracy, w której udział zapowiedziało ponad 30 firm z Republiki Korei reprezentujących takie branże kreatywne, takie jak gaming, produkcja telewizyjna czy animacja i postacie (character business). W wydarzeniu wezmą także udział przedstawiciele około stu przedsiębiorstw z Polski i regionu.

Uczestnicy będą mogli skorzystać z profesjonalnego matchmakingu i konsultacji 1:1, wsparcia w zawieraniu kontraktów, a także zapoznać się z najnowszymi koreańskimi produktami, formatami i tytułami przygotowanymi na rynek europejski. Punkt kulminacyjny stanowić będzie wyjątkowy program artystyczny, łączący formułę talk show z występami na żywo i oferujący publiczności nowe, niepowtarzalne doświadczenie.

Polska hubem na Europę Środkowo-Wschodnią

W trakcie K-Content Expo Poland KOCCA ogłosi uruchomienie KOCCA Poland Business Center (Centrum Biznesowe KOCCA Polska) – pierwszego przedstawicielstwa agencji w Europie Środkowo-Wschodniej. Otwarcie Centrum, planowane na listopad, wzmocni stałą współpracę pomiędzy firmami z Republiki Korei a partnerami z Polski i regionu, oferując wsparcie doradcze, networkingowe i projektowe.

W K-Content Expo wezmą udział takie koreańskie firmy, jak CJ ENM (pionier globalizacji azjatyckiej popkultury), KBS Media (popularny producent i dystrybutor treści telewizyjnych w Republice Korei powiązany z publicznym nadawcą KBS) czy Webzen (deweloper kultowych gier Metin 2 czy MU Online).

„Warszawa staje się strategiczną bramą dla koreańskich treści kreatywnych do całej Europy Środkowo‑Wschodniej. Nasze Centrum będzie wspierać firmy w skalowaniu współpracy — od bezpośrednich spotkań handlowych po lokalne wdrożenia i koprodukcje. Wszystko po to, aby zainteresowanie K‑contentem przekuwać w realne projekty i strategiczne współprace w regionie – mówi ILJOONG KIM dyrektor Korea Creative Content Agency Poland Office.

Polska jako jeden z najszybciej rosnących rynków medialno‑rozrywkowych w regionie wykazuje stały wzrost zainteresowania koreańskimi treściami. K‑Content Expo Poland 2025 odpowiada na te potrzeby, umożliwiając bezpośrednie spotkania między nadawcami, dystrybutorami i producentami a partnerami z Europy.

KOCCA: Koreańska Agencja ds. Treści Kreatywnych (KOCCA) wspiera produkcję, planowanie, tworzenie, dystrybucję, ekspansję zagraniczną, rozwój biznesowy, szkolenia, badania i rozwój, finansowanie polityki oraz badania polityczne w wielu różnych dziedzinach, w tym w zakresie nadawania programów telewizyjnych, gier wideo, muzyki, mody, animacji, postaci, komiksów, własności intelektualnej oraz treści opartych na nowych technologiach.

KOCCA angażuje się w promowanie dobrobytu społeczeństwa poprzez przekształcenie Korei w znaczącego gracza w branży treści na całym świecie. KOCCA planuje systematycznie i strategicznie wspierać infrastrukturę przemysłową poprzez ścisłą współpracę z interesariuszami, odpowiednimi organizacjami i lokalnymi centrami promocji.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze