Varsav Game Studios stawia na rozwój projektów z kluczową rolą zwierzęcych bohaterów, poinformował ISBtech prezes Łukasz Rosiński. Oficjalna zapowiedź terminu startu publicznego dema gry „Barkour” jest planowana w niedługim czasie, wraz z gameplay trailerem gry
„Kontynuujemy realizację strategii studia, zgodnie z którą skupiamy się na rozwoju projektów z kluczowa rolą zwierzęcych bohaterów. Jej odbiór przez graczy jednoznacznie wskazuje, ze nadal widzą oni brak odpowiedniej reprezentacji tego typu ciekawych gameplay’owo gier” – powiedział ISBtech Rosiński.
Wskazał, że wszystkie gry grupy cieszyły się zainteresowaniem graczy, największe jednak przyciąga Barkour, którego dwa stanowiska do grania byty przez całe targi oblegane przez graczy.
„Build przygotowany na targi oprócz pierwszego pokazu gry graczom, miał także pomóc zespołowi w ostatnich szlifach początkowej fazy gry – m.in. Ul, story intro oraz tutorial – czyli aspektów gry, które wprowadzaj gracza w jej świat. Zgodnie z wynikami focus testów oraz obserwując stoisko widać, ze grupa docelowa gry jest bardzo szeroka – od dzieci, przez casualowych fanów (fanki!) pomysłu na grę psim agentem po bardziej doświadczonych graczy gier akcji czy shooterów” – wymienił prezes.
Dodał, że twórców bardzo cieszą komentarze starszych graczy typu „wreszcie gra jak za dawnych lata – gameplay first, rozwój postaci i regrywalność”, „super odświeżenie gatunku stealth” czy „12 godzin rozgrywki i 30 różnych gadżetów?! nie sądziłem, ze to tak duża gra!”.
„Gamescom na pewno upewnił nas, ze gra jest już blisko momentu, kiedy może zostać publicznie pokazana szerokiemu gronu graczy. Już za kilka dni demo gry będzie prezentowane na targach PAX WEST w Seattle. Przy okazji odbędą się także spotkania biznesowe z najważniejszymi podmiotami w branży. Na koniec września jest z kolei planowany udział gry w targach Tokio Game Show. Oficjalna zapowiedz terminu startu publicznego dema jest planowana w niedługim czasie, wraz z gameplay trailerem gry” – stwierdził Rosiński.
Z kolei udział Everdream Village w targach Gamescom, nastąpił już po pierwszym, bardzo dobrze odebranym demie na platformie Steam. Gra była prezentowana na dwóch stanowiskach i oba przyciągały duże zainteresowanie graczy – m.in. stylistyka gry i nowymi w porównaniu do Everdream Valley mechanikami. Gra będzie również prezentowana na kolejnych wydarzeniach targowych – m.in. Tokio Game Show, podsumował prezes Varsav Game Studios.