Linker Cloud, dostawca usług logistycznych, oraz Droplo, platforma hurtowa B2B dla e-commerce, jednoczą siły. Na początku czerwca firmy zdecydowały się podpisać umowę partnerską i połączyć oferowane usługi na poziomie produktowym. Dzięki porozumieniu spółki rozbudują ofertę skierowaną do firm branży e-commerce oraz marek D2C, czyli sprzedających bezpośrednio do klientów.

Platforma Droplo skierowana jest do dostawców i sprzedawców e-commerce. Jak to działa? Jedna strona oferuje swoje produkty, a druga może je pozyskać do swojego e-sklepu czy innego kanału sprzedaży. Na partnerstwie z Linker Cloud użytkownicy platformy Droplo zyskają obsługę wysyłek w krajach europejskich i dostęp do sieci magazynów w kluczowych lokalizacjach, a co za tym idzie możliwość łatwego skalowania biznesu za granicą. Podjęta współpraca oznacza ułatwienie automatyzacji sprzedaży i dostarczania zamówień do klienta końcowego w ciągu ok. 24 godzin na terenie całej Europy.

Budujemy najbardziej innowacyjną platformę B2B z ambicjami zostania czołowym graczem e-commerce na europejskim rynku. Dlatego szukamy rozwiązań i narzędzi, które uczynią nasz produkt jeszcze bardziej kompletnym. Zależy nam, by kontakt dostawców ze sprzedawcami był jak najprostszy, a jednocześnie dawał jak najwięcej możliwości. Linker Cloud idealnie wpisuje się w te zamierzenia, poszerzając dostęp do europejskich rynków dla naszych klientów. – mówi Tomasz Cincio, prezes zarządu Droplo.

Użytkownicy Linker Cloud będą mogli skorzystać z dostępu do dostawców z Unii Europejskiej i rozwijać swoje biznesy w modelu dropshipping, w którym za przesyłkę odpowiada hurtownik. Głównym zadaniem sprzedawcy internetowego w tym modelu jest prowadzenie sklepu i obsługa klientów. Za magazynowanie produktów odpowiada dostawca, który wysyła je, dopiero gdy klient złoży zamówienie. Sprzedawca nie musi inwestować w towar i logistykę, więc nie ponosi ryzyka związanego z zaleganiem niesprzedanych produktów.

Wierzymy, że rozwój e-commerce w dobie sprzedaży międzynarodowej nie ma obecnie fizycznych granic. Chcemy kreować rzeczywistość, w której maksymalne ułatwienie procesów logistycznych oraz intensyfikacja działań na nowych rynkach są wyłącznie kwestią wyboru – a nie przezwyciężania trudności na własną, biznesową rękę. Oferty Linker Cloud i Droplo doskonale się uzupełniają, więc nasza współpraca jest czymś naturalnym. – podkreśla Daniel Kierdal, CEO Linker Cloud.

Linker Cloud to polski strat-up świadczący usługi fulfillmentowe dla branży e-commerce i firm D2C (sprzedających bezpośrednio do klientów) – pozwalając im skupić się na dalszym  rozwoju biznesu, dzięki zdjęciu z ich barków wszystkich kwestii logistycznych. Linker Cloud upraszcza międzynarodową realizację zamówień, łącząc marki z najbliższym magazynem wyposażonym w zaawansowane oprogramowanie, a następnie zarządzając wszystkimi aspektami dalszego procesu logistycznego: od pakowania, przed dostawę, aż po obsługę zwrotów.

Wśród klientów Linker Cloud znajdziemy m.in. InPost, Vision Express i Inter Cars.
Droplo pozwala dostawcom w prosty sposób skierować swoją ofertę do sieci sprzedawców z całej Europy. Z kolei sprzedawcy mogą łatwo wyszukiwać oferty i dodać je do własnego e-sklepu lub marketplace typu Allegro. Dzięki Droplo wyszukamy produkty po nazwie, cenie lub czasie realizacji zamówienia, a wybrane pozycje można pobrać bezpośrednio do sklepu internetowego. Droplo działa wspólnie z Red Cart, dostawcą narzędzi do prowadzenia sklepu internetowego. Tworzony przez nie ekosystem pozwala na integrację internetowego sklepu z serwisami aukcyjnymi (np. Allegro, eBay), systemami płatności (np. PayU, PayPal), porównywarkami cen (np. Ceneo, Skąpiec) czy innymi platformami e-commerce (np. Shoper, PrestaShop). Wśród ich klientów znajdziemy m.in. marki Americanos i Primakomp, Grupę PSB czy Zamek Książ.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze